Farming Simulator 2015, PC (Windows) Review

gameguy12 9 februari 2015, laatste update op 21 juli 2017, 567 views

Farming Simulator 2015, PC (Windows) (Product gekregen)

erg mooie game, ik beleef er zelf erg veel plezier mee. ik vind wel dat de game meer dan 2 maps moest hebben, 2 is wel erg weinig.

Pluspunten

• mooie graphics
  • leuke en lange gameplay
  • de adding ''bosbouw''

Minpunten

• 2 maps
  • niet veel mods te verkrijgen van standaard website
  • niet alle controls even handig

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 4
hoe kom ik eraan?
ik heb deze game gekregen van een vriend van me, zijn vader is boer en hij had 2 discs, ik mocht de 2de disc
hebben. dit kwam omdat er wat fout was gegaan bij de webshop. Ik had zelf NOOIT verwacht dat ik deze game zo enorm leuk zou vinden maar het blijkt erg verslavend.

Gameplay&controls
De gameplay is niet slecht maar ook niet goed; alleen zijn er ook ''muiscontrols'' en die vind ik zelf erg irritant.
Bij sommige machines moet je de linker (of rechter) muisknop indrukken en omhoog of opzij bewegen, dit werkt vrij irritant. De gameplay zelf lijkt op ''free rouming'' oftewel: vrij rondrijden en lopen door een map.
Ikzelf vind dit erg fijn om zo'n gameplay te hebben. Ik vind echt missie gerichte spellen ook leuk maar dit is fijner want je kunt zelf je missie's kiezen. (als je t begrijpt)

Graphics
Ik vind dat dit spel wel beschikt over goede graphics, je hebt vrij mooi beeld.
het valt me wel op dat je maar 8X initialsising hebt en ook maar 8X anistropic filetring. dit is vrij weinig. (ik gebruik beide op 4X)
de specs voor deze game zet ik hier onder op een rijtje.
system specs:
Besturingssysteem: Windows vista,7,8(.1)
Processor: AMD/INTEL 2.0GHZ (single,dual,triple,quad,hexa,octa)
Werkgeheugen: 2GB (2048MB)

Multisample-initialising: 4
Anisotropische filering: 4
Adaptive VSync: Uit
Window modus: AAN
FPS:30-60 met de settings hierboven :)

Mijn Conclusie
Erg leuke game en vloeiend te spelen op een (als het aan mij licht) non game configuratie.
Deze game is een echt aanrader om te spelen als je van Farmen houd. (Nee geen bitcoin farming mensen dat niet)
Foto's en screenshots komen nog!

Heb jij ook een Farming Simulator 2015, PC (Windows)?

Ik heb de game ook en ik vind dat de graphics helemaal niet mooi zijn. Oké, de machines en dergelijke zijn allemaal mooi afgewerkt maar als je wat beter kijkt naar de deuren bv dan zijn die afschuwelijk lelijk en plat. Enkele jaren geleden was dit misschien nog oké maar nu? Oké, ik snap best dat dat niet de focus is geweest, maar je kan het op zijn minst deftig afwerken of opknappen via patches. MINSTENS;
Ik Zelf vind zelf de graphics goed omdat mijn laptop niet veel better kan, maar ja nu je get zegt get valt me nu pas op ;)
Wat je zegt klopt wel, maar deze game is gemaakt voor mensen met low end/midrange pc's met of een iGPU of een langzame losse GPU's. Dat de tweakers relatief gezien bakbeest game pc's hebben en alles het liefst op de hoogste instellingen hebben dat is waarachijnlijk een andere doelgroep die deze game ook heel leuk vind. Mijn mening is dat er wel een optie moet zijn om betere graphics te hebben en er duidelijk bijstaat dat dat alleen werkt op high end pc's bijv