Specificaties 55" Ultra HD 3D LCD TV met 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Samsung UE55HU7500L Zwart Review

Boefje Peet 8 februari 2015, laatste update op 8 februari 2015, 1.342 views

Samsung UE55HU7500L Zwart

Dure jongen, maar de enige met vlak scherm in de Samsung 7 range. Moest wel even wennen aan een LED scherm als ex-plasma kijker maar de kleuren en zwart waarde's zijn uitstekend.

Pluspunten

• Design en mogelijkheden
  • Beeld, vooral HD en 4K
  • Zwart waarde en kleur
  • Veel instellingen voor kalibratie
  • Netflix en Youtube werken uitstekend

Minpunten

• Plat tegen de muur, achteraansluitingen volkomen nutteloos (ARC HDMI)
  • Witte zweem en bleeding onderin bij de hoeken
  • Kalibreren en instellingen wijzigen voor goed beeld te krijgen
  • CI Module problemen
  • Hard disk opname mogelijkheden valt tegen

Zeer scherp beeld. Had wel een witte zweem over het beeld en bleeding in de onderste hoeken. Optie,s zijn in overvloed aanwezig en zijn soms ook wel nodig. Out of the box is het beeld niet voldoende, dus bijstellen naar smaak is een aardige klus. Geluid is matig, maar acceptabel. CI module van Smit werkt slecht en moest zelf een aantal keren resetten om weer beeld te krijgen. Smart TV werkt goed en snel, 3D nog weinig gebruikt. Maar dat is vaak met dure tv's je gebruikt de helft niet. De TV gekocht omdat er internationaal veel over geschreven is met goede resultaten. Dus ik denk een goede keuze.

Heb jij ook een Samsung UE55HU7500L Zwart?

Hoi Boefje Peet,

je schrijft dat je las had van een witte zweem over het beeld en bleeding in de onderste hoeken. Ik heb dezelfde tv en heb dit ook.
ik zou graag willen weten, hoe je dit probleem hebt kunnen verhelpen.
Ik heb de instellingen veranderd zodat het beeld wat donkerder wordt. Flink wrijven over het scherm helpt ook. Lees ook het forum over de HU7500
Weet iemand hoe de ps4 games er op deze tv uitzien en hoe hoog of hoe laag de input lag is
nogal late reactie, maar ik heb deze combinatie staan... ps4 games zien er zeer indrukwekkend uit, maar de input lag is hoger dan gemiddeld. zelf merk ik hier niet veel van.