Specificaties Radiogestuurde muis en 800dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech M560 Zwart Review

moboug 7 februari 2015, 330 views

Logitech M560 Zwart

Ben al een tijdje op zoek naar een goede betaalbare vervanger voor de G400. Ik ben op de M560 en de G300 uitgekomen. De G300 is een miskoop gebleken. Deze M560 is voor mij eigenlijk ook net iets te klein. Maar tot zover nog geen betere gevonden.

Pluspunten

• Nog geen echte negatieve opmerkingen
  • Knoppen vallen me eigenlijk best mee
  • Design is eigenlijk wel goed

Minpunten

• Had ietsje groter gemogen
  • Dit is zeker géén G400

Ik ben een MX518 en G400 gebruiker. Niet zo zeer voor het gamen, maar voor m'n werk. Mijn grote handen passen perfect op de G400. Kwa prijs zaten deze in de M560 klasse. Vandaar dat ik op de M560 uitgekomen ben (met de G300 wat een miskoop bleek). Als ik zo het overzicht bekijk van alle Logitech muizen valt het me erg tegen.

Ik ben inmiddels wat gewend geraakt aan de M560, maar ik vind het niet zo fijn werken als de G400. Voor de rest heb ik voor nu nog geen klachten. Als ik perse een G400 wil ben ik overgeleverd aan de webwinkels in het buitenland.

Tot nu toe had ik geen reden om een andere merk uit te proberen. Maar dat is nu voorbij.

Ondertussen heb ik een versleten MX518 gecanibaliseerd voor de G400. De kabel was niet goed meer, maar kon deze eenvoudig vervangen door de kabel van de MX518. Ik kan dus voorlopig vooruit met mijn G400 waar ik erg zuinig op zal zijn.

Heb jij ook een Logitech M560 Zwart?

Draadloos, een keer geprobeerd, maar nooit meer. Vaak traag reageren of soms helemaal niet. Doe mij maar met draad.