LG G3 s Goud Review

Eclipseatic 6 februari 2015, 1.908 views

LG G3 s Goud

Een extreem prima apparaatje, zeer snel en stabiel, en batterij gaat echt lang mee. ben blij dat ik deze telefoon heb uitgekozen. echt een aanrader

Pluspunten

• Scherm Kwaliteit
  • Feeling van behuizing
  • Knock Code
  • premium fealing

Minpunten

• scherm word snel vettig ( kan door mijn vingers zijn )
  • Glad, Als ik in bed film zit te kijken glijd ie wel eens vol op me gezicht.

De telefoon sinds een week geleden bij de mediamarkt 21% korting actie gekocht, In het Goud ^iets aparts.
Mooie kleur.
Camera focust echt extreem goed en snel, veel beter dan mijn vorige telefoons.
Het scherm is echt geweldig ook al is het 720P je merkt er verder niks van scherm resolutie is perfect voor deze size, ook het Scherm to body ratio is erg goed, niet teveel body en net genoeg voor het scherm.

Wat ik opmerkte toen ik ging bellen was dat ik gewoon de andere beller echt perfect kon horen, lekker goed geluid uit de speaker aan bovenkant,
ook met muziek klinkt dit echt goed kwa voll geluid/volume.

Knock code sinds ik de feature ontdekt heb, ben ik het echt veel gaan gebruiken, ook in combinatie met de volume balk in de statusbalk is dit echt prettig, ik gebruik bijna geen hardware knoppen meer, double tap to sleep in statusbalk en double tap to sleep in homescreen.

Camera is ook echt geweldig, dankzij de laser focus focust ie echt zeer snel en maakt ie mooie fotos,
De volume knoppen op de achterkant kun je gebruiken als shutter knop wat zeer handig is.

Al met al een extreem prima apparaatje, zeer snel en stabiel, en batterij gaat echt lang mee. ben blij dat ik deze telefoon heb uitgekozen.
echt een aanrader

Heb jij ook een LG G3 s Goud?

min 21% btw is niet 21% korting btw! maar 17.5%. ;)