HTC Desire 820 Grijs Review

BryandzjoNewbie 3 februari 2015, 143 views

HTC Desire 820 Grijs

Dit toestel is goed aan te bevelen, ook voor mensen zonder ervaring met smartphones... Ik heb het toestel nu 2 weken in gebruik en probeer mijn moeder van 69 aan een modern toestel te krijgen. Binnen een uur had ze deze onder de knie.

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Grote scherm
  • Geluid
  • Snelheid
  • Batterij

Minpunten

• Niks

Dit toestel is nu 2 weken in mijn bezit, zeer gebruikvriendelijk toestel met scherm van perfecte grote. Top camera en top geluid. De besturing kennen we ondertussen allemaal. En voor die gene die deze niet kent, is deze binnen een uurtje onder de knie te krijgen. Het mapje maakt het mogelijk om de tijd te bekijken terwijl deze gesloten is. Heel fijn tijdens het snel bekijken van de tijd mocht het toestel plots uit je handen glijden. Verder is de htc (grondsetter in de mobieltjes wereld) supersnel en voelt heeel erg degelijk aan. Wat me tevens opvalt is de gesprekskwaliteit in een rumoerige omgeving. Bij geluiden lijken voor de gesprekspartner verledentijd, en het geluid blijkt zeer helder. Dit geld eveneens voor de luidsprekers. Ideaal tijdens het kijken van een film. Kortom toppertje van htc weer.

Heb jij ook een HTC Desire 820 Grijs?