HTC Desire 820 Grijs Review

korne83 3 februari 2015, 134 views

HTC Desire 820 Grijs

De HTC Desire 820 produceert echt schitterend geluid. Dat is het eerste dat opvalt. De telefoon is snel en heeft een lekker groot scherm. Hij voelt alleen niet super degelijk aan. Je moet er een stevig hoesje omheen doen. Prijs / kwaliteit verhouding is goed.

Pluspunten

• Schitterend stereo geluid
  • scherp en groot 5.5 inch scherm
  • snel en krachtig
  • lange batterijduur
  • zeer goede prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• foto's worden ietwat korrelig
  • het toestel rammelt een beetje
  • doordat hij van kunststof is voelt hij niet erg stevig aan

Het geluid dat dit toestel produceert is schitterend. Aan de voorkant zitten twee speakers waardoor je echt stereogeluid hebt. Dit viel meteen op. Met muziek luisteren, gamen en video kijken is dit een verademing. Daarbij is de smartphone heerlijk snel en is het voorzien van een mooi en scherp 5.5 inch scherm.

De foto's die hij maakt vind ik iets minder. Het is oke, maar kan zeker beter. Ook de behuizing voelt niet super degelijk aan. Als je op de achterkant tikt dan rammelt het een beetje. Als je gewend bent om je telefoon in de zak van je spijkerbroek te dragen dan weet ik niet of dit jou ideale telefoon is. Als ik hem op spanning zet dan kan ik hem licht buigen. Ik heb het toestel nu een week en is nog wel kaarsrecht. Maar ik denk er wel aan om hem even uit mijn zak te halen als ik bijvoorbeeld mijn veters lus.

Ik vind de prijs / kwaliteit van dit toestel wel erg goed. Erg goede specificaties. Wil je niet de hoofdprijs betalen maar wel een snel toestel met groot scherm dan is dit mogelijk je nieuwe telefoon. Vooral als je veel muziek luistert, video's kijken en van gamen houdt. Dit door het geweldige geluid dat eruit komt.

Heb jij ook een HTC Desire 820 Grijs?