Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

simmu 2 februari 2015, 605 views

OnePlus One 64GB Zwart

Waarom een OnePlus One, na een val had mijn twee jaar oude Umi X2 de twijfelachtige eer om vervangen te worden aangezien de umi mij een hoop vrijheid gaf was ik weer opzoek naar een toestel die dat ook bood voor een mooie prijs.

Pluspunten

• zeer fraai design (persoonlijke mening)
  • luxe uitstraling door "sandstone" achterkant. die door de ruwheid lekker in de hand ligt.
  • zeer snele GPS/gonos fix en naukeurig
  • (CM11) en de tweakability
  • goede accu duur
  • prijs/kwaliteit verhouding
  • Camera, 13mp/5mp! 4K en slowmotion
  • 64gb rom en 3gb ram

Minpunten

• geen LTE voor alle banden (800Mhz) - persoonlijk geen last van omdat mijn provider deze band niet gebruikt.
  • accu niet makkelijk te te wisselen ( perooonlijk nog geen last van)
  • geheugen niet uitbreidbaar (persoonlijk geen probleem heb meer dan zat aan 55GB die beschikbaar is)

Voor mij is dit een perfecte vervanger voor de UMI, heb hem nu enkele weken in mijn bezit. in deze tijd nog geen last gehad van vastlopers e.d. van de veel gesproken ˙ellow"branding heb ik geen last aan gezien het nauwelijks aanwezig is op mijn scherm.

de race ging bij mij tussen de OnePlus One VS xiaomi mi5 uit eindelijk heeft de OnePlus gewonnen aangezien deze al verkrijgbaar was en prijs technisch aantrekkelijker. ( heb een maandje MUIU gedraaid op de UMI en deze beviel wel alleen kwam het voor dat bepaalde instellingen en app's alleen in chinees zijn. dit heeft er mede toe geleid dat ik voor CM heb gekozen aangezien deze beter goed liep op de UMI)

ik wacht in spanning CM12 af die in Februari 2015 definitief uitkomt. Mijn collega draait de test versie al een tijdje en ik hoor alleen maar positieve geluiden.

wat veel mensen vergeten is dat het een toestel is met highend hardware voor een midend price. en als je dan sommige revues leest met opmerkingen appel Iphone 6 is beter in ....... Samsungs galaxy heeft een mooier scherm, vraag ik mij wel eens af waarom zij uberhoud die vergelijking willen maken.

ook de invite word vaak als minpunt benoemt, ga na het forum schrijf je in en ik had binnen een dag zonder "bedelen" een invite.

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties

Invite was alleen een probleem in de zomer van 2014. Helaas blijft zoiets hangen bij de mensen.
dat is waar, heb er net weer een op het forum geplaatst :)