ESET NOD32 Antivirus - Reviews

Specificaties Geschikt voor Win - Bekijk alle specificaties

ESET NOD32 Antivirus Review

gas0line 2 februari 2015, 1.717 views

ESET NOD32 Antivirus

Pluspunten

• Draait ongemerkt op de achtergrond
  • dagelijks (meerdere) updates
  • Simpel in gebruik
  • Gemakkelijk

Minpunten

• Ik kan geen minpunten vinden

Gebruiksvriendelijkheid Score: 4
Systeemeisen Score: 5
Stabiliteit Score: 5
Gebruik deze al jaren. Draait rustig op de achtergrond en gebruikt weinig van je systeem dus kan ook op een oudere pc heel makkelijk meedraaien. Je merkt er niks van behalve die enkele keer (ik ben al voorzichtig) dat je een verkeerde link o.i.d. opent. Draai mijn systeem nu al jaren probleemloos (check occasionaly met andere tools voor de zekerheid) maar zie dan dat ik een schoon systeem heb. Wat mij betreft dus een aanrader.

Heb jij ook een ESET NOD32 Antivirus?