Microsoft Lumia 535 Wit Review

Katiko 2 februari 2015, 746 views

Microsoft Lumia 535 Wit

Wat een ervaring voor 109,-. Gorilla 3 scherm van 5 inch, 2 camera's beide 5 mp, flits, de frontcamera valt op door een uitstekende kwaliteit, Scherm voelt iewat stroef, maar al met al voor deze prijscategorie een fantastisch beeld. Een volledig smartphone met gebruikservaring van een midrange model.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • prijs/gebruikservaring
  • frontcamera
  • 5 inch scherm scherp en met mooie kleuren
  • foto software lumia camera en lumia selfie

Minpunten

• scherm wat stroef

Wat een ervaring voor 109,- euro. Gekocht voor mijn kritische en jarige dochter van 13, enthousiast geworden via haar vader over Cortana en dergelijke. Wie weet wordt Windows nog eens hip. Gorilla 3 scherm van 5 inch, 2 camera's van beide 5 mp, led flits, vooral de frontcamera valt op door een uitstekende kwaliteit, de software echter zorgt ervoor dat de achter camera goed mee kan zelf is donkere omstandigheden. Windows draait zelfs soepeler dan op mijn lumia 925. Scherm voelt iewat stroef en wordt snel vies. Even kijken of een schermprotector van een paar euro dat verbeterd. Scherm heeft ook iets last van ghosting, maar al met al voor deze prijscategorie een fantastisch beeld. Menig android gebruiker stond gisteren op haar verjaardag te kijken met hun s4 en s5 in de hand dat dit allemaal kon voor die prijs. En dat is gelijk ook de allersterkste troef. de prijs. Een volledig smartphone met gebruikservaring van een midrange model. Nu alleen nog snapchat erop en mijn dochter is echt happy

Heb jij ook een Microsoft Lumia 535 Wit?

Als ik een 13 jarige dochter had zou ik het afwezig zijn van snapchat eerder als iets positiefs ervaren :P