HTC Desire 820 Grijs Review

jaysamuel2005Newbie 2 februari 2015, 79 views

HTC Desire 820 Grijs

Na een aantal Samsung galaxy telefoons versleten te hebben, heb ik me laten verleiden eens over te stappen naar HTC.. Ik kan niets anders zeggen dan..Wauw.. Wat een verademing in vergelijking met Samsung!! De HTC Sense shell loopt zoveel sneller dan de Touchwiz van Samsung!!.

Pluspunten

• Stevige behuizing
  • Groot 5,5 inch scherm
  • HTC Sense met Blinkfeed

Minpunten

• Scherm resolutie "maar" 720p
  • Toetsen aan zijkant dicht op elkaar

Bij het in gebruik nemen van het toestel ging het overzetten van data vlekkeloos door middel van het htc hulpprogramma en binnen enkele minuten was de telefoon klaar voor gebruik.
Het grote scherm van de Desire 820 maakt hem ook zeer geschikt om spelletjes op te spelen of het gebruik van mediaspeler software zoals XBMC. Bij dat laatste is het alleen jammer dat t scherm "maar" 720p is.
De Blinkfeed applicatie die standaard is meegeleverd op de Desire 820 is voor mij ook een echte aanwinst..Alle nieuwtjes direct op een enkele pagina.
Voor mij een zeer goede aankoop, zeker qua prijsstelling ( 379 euro )

Heb jij ook een HTC Desire 820 Grijs?