Jabra Freeway Review

b19a 1 februari 2015, 224 views

Jabra Freeway

Op papier een leuk apparaat. In de praktijk een miskoop.

Pluspunten

• Strakke look

Minpunten

• FM-zender stoort hinderlijk
  • Slecht verstaanbaar
  • Spraakherkenning zeer inaccuraat

DUAL-MIC GELUIDSONDERDRUKKING Dual-mic technologie filtert alles uit, behalve uw stem. Achtergrondgeluid en toeterende auto's verdwijnen, zodat uw gesprekspartner u luid en duidelijk kan horen.
Voor gesprekspartners ben ik niet verstaanbaar; ik kan geen gesprekken voeren met de carkit. De audio valt steeds weg, zowel mijn stem bij de andere partij, als de stem van de andere partij bij mij. De meest essentiŽle functie van de carkit is hiermee niet te gebruiken.
FM-ZENDER Geeft u de voorkeur aan het geluidssysteem van uw auto? Gebruik dan de FM-zender om uw muziek en gesprekken rechtstreeks over uw autoradio af te spelen.
De FM-zender is te zwak om over m’n autoradio op wat voor manier dan ook als “af te spelen” aan te duiden. Het enige wat ik hoor is ruis met zwak op de achtergrond de muziek, of het telefoongesprek. De reden voor mij om dergelijke premium carkit aan te schaffen, was vanwege deze functie.
STEMBEGELEIDING EN -BEDIENING Jabra Freeway vertelt u hoe u hem kunt verbinden met uw telefoon, wie er belt en uw batterijstatus U kunt oproepen accepteren, weigeren, beŽindigen of terugbellen met uw stem.
De spraakherkenning is dermate slecht dat deze alle aanwezige opdrachten, behalve de gewenste, zal uitvoeren.

Heb jij ook een Jabra Freeway?