HTC Desire 820 Grijs Review

hengelo30 1 februari 2015, 86 views

HTC Desire 820 Grijs

Grote smartphone die concurrent is met Samsung modellen

Pluspunten

• Geen bloatware
  • Android
  • Mooie kleuren
  • Goede accu

Minpunten

• Groot formaat

Sinds een week heb ik deze HTC 820 in mijn bezit. Zijn voorganger is de Samsuns S5 waarmee ik dan veel mee kon vergelijken.
Mijn eerste reactie was: Jeumig wat een groot toestel! Maar het formaat went erg snel in je hand, maar niet in je broekzak.
Het grote voordeel van de HTC is dat hij minder rotzooi op de telefoon heeft staan, wat Samsung helaas wel heeft en dan ook veel werkgeheugen kost.
Bij de telefoon zat een plastic hoesje geleverd met allemaal kleine gaatjes aan screenzijde heeft. De zogenaamde dots van HTC. Als je de powerbutton indrukt terwijl je het hoesje dichtgeklapt hebt, dan krijg je verschillende meldingen duidelijk te zien door de dots heen. De tijd, gemiste oproepen, gemiste Whatsapp enz.
Qua snelheid is het een fijn toestel . Opent apps snel, download alles snel en niks geen haperingen geconstateerd.
De accu is ook een mooi pluspunt. Ik kan anderhalf dag de telefoon intensief gebruiken en dan is hij nog niet helemaal leeg.
De Samsung S5 moest naar een dag intensief gebruik weer aan de lader, soms wel eerder.

Als deze telefoon 4,5 of 5 inch was geweest, was het de ideale telefoon geweest. Nu is hij net iets te groot voor in je broekzak.

Heb jij ook een HTC Desire 820 Grijs?