HTC Desire 820 Grijs Review

johndoe040484 31 januari 2015, laatste update op 31 januari 2015, 274 views

HTC Desire 820 Grijs

Snel en zuinige toestel voor een mooie prijs. Draait makkelijk zware games die veel vergen van je toestel zonder haperingen. Denk bijv aan Batman Arkham en Injustice Gods Among Us. Mooie Grapics en ondanks intensief gebruik gaat de batterij lang mee. Verrassend zuinig batterij! Ik gebruik het toestel bijna overal

Pluspunten

• stevig in de handen. Ondanks formaat voelt het toch licht aan
  • Goed geluid uit de speakers
  • Mooie grote heldere scherm

Minpunten

• camera achterkant. scherp stellen duurt erg lang.

HTC desire 820 is een mid range toestel maar zou zo mee kunnen doen met de grote jongens. Het toestel is goed afgewerkt en in ligt erg fijn in de handen.Het is weliswaar van plastic maar voelt niet zo aan. Hij is snel en en draait apps en games moeiteloos. Het toestel werd ook niet warm toen ik flink aan het gamen was. Ondanks zijn grote en helder scherm gaat de batterij toch lang mee. Aangezien ik veel onderweg ben gebruik ik het toestel vaak en overal. Normaal gesproken moest ik dan bij mijn oude toestel of een extra batterij meenemen of op bestemming aangekomen weer opladen.

Voor het dagelijkse gebruik vind ik hem top! Enige minpuntje is de camera die niet snel foto's schiet. Soms maakt hij ook geen scherpe foto's. Aangezien ik hem voor andere dingen gebruik dan de camera heb ik er geen last van.

En de prijs, Tja wat moet ik erop zeggen... Goede prijs voor een toestel die zomaar mee zou kunnen met vele high end toestellen.

Heb jij ook een HTC Desire 820 Grijs?

De camera kan je in de instellingen ( selftimer) veranderen dat hij gelijk foto's maakt.
He thnx dat had ik gezien en ook aangepast maar soms reageert hij traag...
Oké, hier schiet hij al foto's voordat ik het soms door heb :)
Waarschijnlijk nieuwigheid die dmv updates wel aangepakt word....
Er komt straks ook nog een lollipop update met 64bit support op , dan zal ie wel lekker draaien denk ik ! :) :)

[Reactie gewijzigd door r5copa op 1 februari 2015 16:25]