Call of Duty: Advanced Warfare, Xbox 360 Review

joost3Newbie 30 januari 2015, 148 views

Call of Duty: Advanced Warfare, Xbox 360

Voor mij is de game iets te veel veranderd. Voor mij was CoD een geweldige reeks maar met advanced warfare hebben ze mij niet weten te overtuigen. Helaas!

Pluspunten

• grafisch ziet het er goed uit

Minpunten

• Inovaties
  • Te veel om mee bezig te zijn. (exo)

Gameplay Score: 1
Besturing Score: 1
Call of duty is steeds aan het vernieuwen en aan het veranderen. Maar wat mij betreft zijn ze hierin doorgeslagen. Het lijkt erop dat ze dingen van Halo in call of duty willen stoppen. Persoonlijk vind ik dit niet op een kwalitatief goede manier gelukt.
Halo 5 daarintegen iets meer richting Call of duty aan het gaan. Top!

Hopelijk krijgen we binnenkort een COD MW3 achtige game. De een van de beste in de serie.

Voor mij niet veel goeds over de game, helaas want de rest van de cod serie allemaal gespeeld met veel plezier.

Heb jij ook een Call of Duty: Advanced Warfare, Xbox 360?