Specificaties 42" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 42LB561V Zwart Review

Coffee 30 januari 2015, 490 views

LG 42LB561V Zwart

Prachtig beeld, start snel op en reageert extreem snel op de ir remote... Ik had liever gezien dat de tv 1 of 2 extra hdmi poorten had ipv een scart in/uitgang.

Pluspunten

• Kleuren
  • 1080p (scherp)
  • Niet zo traag als een smarttv
  • Toslink out
  • Erg zuinig (A+)
  • Lage input lag

Minpunten

• Mijn tv had geen ethernet poort (terwijl hij wel zo geadverteerd is)

De tv heeft veel goede functies en mist - gellukig- een smarttv functie. Ik zeg nu wel Gellukig, maar als deze tv ook met webos 2.0 bestond had ik dat sowieso graag gezien... (een smarttv is gewild, als dat de tv niet traag maakt).

Vreemd verhaal; de tv zou een ethernet poort hebben om media te kunnen streamen vanaf bijvoorbeeld je telefoon. Het blijkt dat deze poort ontbreekt, op dit moment wacht ik dus nog op een antwoord van LG.

De zwarteweergaven hadden wel wat beter gemogen, maar het is niet storend. Daarbij is de tv, ondanks z'n ips paneel erg goed zichtbaar met open gordijnen.

Kortom, voor een grote, mooie budgetprijs tv is dit de beste die je kan vinden.

Heb jij ook een LG 42LB561V Zwart?