Specificaties Houder (Nokia-compatible) - Bekijk alle specificaties

Nokia CR-201 Houder/Wireless Car Charger Black Origineel Review

jeroenn8 30 januari 2015, 263 views

Nokia CR-201 Houder/Wireless Car Charger Black Origineel

Het zou zo mooi kunnen wezen

Pluspunten

• Design
  • Bijna Draadloos Laden
  • Sterk

Minpunten

• Hij laadt niet bij
  • te zwakke hoofdlader
  • niet draadloos

Ik had deze lader al snel gekocht omdat ik hem helemaal geweldig vond.
Qua design is hij mooi, het verschil tussen de CR 200 en de CR 201 is alleen een kleine uitsparing.

Maar in het buitenland ontstond mijn eerste probleem.
ik was aan het navigeren en had nog enkele andere dingen op de achtergrond openstaan.

Binnen een korte tijd was de accu leeg!
Weg navigatie in een vreemd land.

Reden 750 milliampère wordt geleverd als voeding van de lader.
Wil je en navigeren en een app draaien is dit te weinig, laadt het toestel niet bij.

Nu maak ik gebruik van een externe 2 ampère lader in deze houder en nu werkt die naar behoren.
Maar voor deze oplossing had ik beter een goedkopere Niet NFC lader kunnen kopen.

Werkelijk maar één tip: Niet aanschaffen deze lader / houder.

Heb jij ook een Nokia CR-201 Houder/Wireless Car Charger Black Origineel?

Kan je aangeven welke telefoon en welke apps je gebruikte? Ik ben wel geinteresseerd in een wireless charger in de auto en wilde deze ook aanschaffen, maar dit is wel een beetje een jammerlijk verhaal.
Ik heb de Lumia 920 en 930.
Beiden komen ze stroom te kort als je gewoon navigeert en ondertussen bv Flitsmeister er bij open hebt staan.