Samsung Evo microSDHC 32GB + SD-adapter Review

marinusvdmeulen 29 januari 2015, laatste update op 1 februari 2015, 883 views

Samsung Evo microSDHC 32GB + SD-adapter

Lekker snel Mooie kaart Goede adapter

Pluspunten

• Super snel
  • Mooie kleur
  • Goede adapter meegeleverd

Minpunten

• geen opbergbakje voor de kaart meegeleverd

Sind kort heb ik een Raspberry Pi B+, deze gebruik ik als mediacenter.
Voorheen zat hier een 4gb class 4 kaartje in, dit was erg traag, ik dacht dat het aan de Raspberry Pi zelf lag.

Toen mijn opslag vol zat heb ik deze kaart gekocht, hij komt binnen in een kartonnen met plastic pakje, een beetje moeilijk open te krijgen, maar het beschermt de kaart wel goed.

Eenmaal opnieuw geinstalleerd merkte ik dat de Raspberry Pi echt een heel stuk sneller was en dat muziek en video's veel beter streamden op andere apparaten.

Ik ben zelf ook wel een fan van het uiterlijk van alle kleine apparaatjes (misschien dat daarom mijn keuze al naar deze kaart ging)
Ook ziet de kaart er goed afgewerkt uit, de SD adapter werkt prima.

Zeker aan te bevelen, de snelheid is echt merkbaar, vast ook op telefoons.

Heb jij ook een Samsung Evo microSDHC 32GB + SD-adapter?