HTC Desire 820 Grijs Review

Hieronimus78 27 januari 2015, 252 views

HTC Desire 820 Grijs

Ik was een Apple fan. Maar nu niet meer. Nu is het HTC voor en na. Geweldige telefoon, prachtig scherm.

Pluspunten

• Groot, prachtig scherm
  • Mooi design
  • Lekker snel
  • Handig dat de telefoon trilt als je toetsen intoetst.

Minpunten

• Andere manier van werken dan met Iphone

Ik ben een apple fan. Of, ik dacht dat ik een Apple fan was. Dus de stap naar een Android device vond ik spannend maar mijn hele werkwijze heb ik sinds een paar maanden afgestemd op Google en gezien het gemak daarvan durfde ik wel een Android telefoon aan.

Voor 1/3 van de kosten van een Iphone 6+ heb ik net zo'n groot scherm en een heel snel telefoontje. Hij was prachtig verpakt en met de grijze dotview cover erom heen klopt de smartphone gewoon.

Ik ben er erg blij mee. Het enige waar ik aan moet wennen zijn de andere toetscombinaties en manieren om bijvoorbeeld mijn favorieten te bellen of om bluetooth of de vliegtuigmodus aan te zetten. Maar zoals ik al zei, dat lijkt me gewenning.

Heb jij ook een HTC Desire 820 Grijs?

Klopt, maar je moet ook iPhones met Android toestellen niet gaan vergelijken. Is totaal anders en kan even wennen zijn. Waarom de overstap?
HI Krasloos,

De overstap werd getriggerd doordat ik met Google ging werken. Je hebt natuurlijk wel gelijk. Een Iphone is niet te vergelijken met een Android toestel. Maar toch, ik was behoorlijk uitgekeken op mijn oude Iphone 4 en het grote scherm van deze smartphone en het gemak waarmee ik al mijn Google apps had (drive, docs, gmail, agenda), geeft dat ik er op dit moment blijer mee ben.