Specificaties Tower, 3 interne + 4 externe bays - Bekijk alle specificaties

Sharkoon VS3-V Groen Review

beertjen 26 januari 2015, 287 views

Sharkoon VS3-V Groen

Kort samengevat, doordat de kast met teveel tolerantie is gemaakt, past alles net niet. De schroefgaten zijn heel ondiep waardoor alles niet goed is vast te zetten. Alternate heeft me deze baggerkast geleverd, hij is al gebruikt geweest en zat onder de krassen en vingerafdrukken. De schroefgaten waren al uitgelubberd.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• teveel toleranties
  • lage kwaliteit
  • geen hdd bays
  • lelijk

De kast is met teveel tolerantie gemaakt, waardoor alles net niet past.
-Geen plaats voor een 2.5" of 3.5" schijf. Het frontpaneel zit daarvoor in de weg.
-Videokaart is niet te installeren, er zit een stuk plaat voor de HDMI en DP uitgang.
-Voorkant is niet los te halen zonder hem te beschadigen.
-Powerled is feller dan een bouwlamp.
-De fan, het staal, en de rest is kwaliteit 0,0.
De betreffende kast, een Sharkoon VS3-V/S is dus duidelijk geen aanrader. Alternate, de shop waar ik hem besteld heb leverde deze kast ook nog eens met krassen en vette vingerafdrukken inbegrepen.

Heb jij ook een Sharkoon VS3-V Groen?

Je krijgt een gebruikte kast geleverd en gaat dan zo'n zwaar negatieve review sluiten, voor beide versies nota bene? Zolang je geen nieuw exemplaar hebt geprobeerd, neem ik deze review 0,0 serieus. Mensen die deze kast willen kopen, deze review is duidelijk geen aanrader.

Veel, veel te kort door de bocht.
Dat 'gebruikt' gedeelte is wel alleen voor mijn geval van toepassing, maar jij hebt duidelijk niet m'n hele review gelezen. Er staat dat er 1. geen schijven in te monteren zijn omdat hier simpelweg geen bevestigingspunten voor zijn, 2. videokaart is niet te installeren want daar zit een stuk plaat voor, en 3. de kwaliteit is ook voor de prijs zodanig slecht dat het onacceptabel is, de schroefgaten zijn één spoed diep, de fan is luidruchtig, de led is fel, en het frontpaneel zit muurvast.
Nrs. 1 en 2 gaan niet over kwaliteit of nieuwstaat, de kast functioneert simpelweg niet. Ik denk dat ik lang genoeg door de bocht ben gegaan. Jij bent in jouw reactie te kort door de bocht want je zegt enkel iets over mijn uitspraak over de nieuwstaat van de kast.
1) RTFM of gebruik Google
2) Zie geen probleem?
3) Dat durf ik niet te zeggen. Soms moet je een beetje doorschroeven of een iets kleinere versie gebruiken, hebben de meeste kasten uit het goedkopere segment. Fan luidruchtig? Dat je voor dat geld er eentje bij krijgt vind ik al wat. Kun je gerust vervangen door een betere, volgens mij verwacht jij er echt veel te veel van voor die 25 euro.

Ik zei overigens ook niet dat je punten geheel niet valide waren, maar dat je op basis van een gebruikt exemplaar een veel te korte review schrijft. Het kostte mij 3 minuten googlen om punten 1 en 2 te counteren. Daarbij vind ik (mijn mening) dat je review eerder een rant is dan een review. Geen onderbouwing, geen foto's, niks. Kort door de bocht, dus.

[Reactie gewijzigd door musje83 op 30 januari 2015 22:19]

Horizontal mounting :) 2X ;)
Bij minpunten ook lelijk zetten belachelijk , anders koop je hem toch niet.
Ben met hem eens dat het geen top kasten zijn maar dit is gewoon een merk bashen als je het mij vraagt .
Wel, over dat lelijk had ik misschien wel iets uitgebreider kunnen zijn ja, maar de reclamefoto ziet er nogal anders uit dan dat hij er in het echt uitziet. Misleidend. Dus ja ik kocht hem omdat ik niet wist dat hij er in realiteit anders uit zou zien. Het merk sharkoon wil ik niet 'bashen' want ik heb er ook een muis van en daar ben ik prima tevreden mee, maar deze kast is wel te weinig waar voor je geld. Voor ¤28 heb ik een stuk betere kasten gezien.