Tweakers zegt: 8,5

Apple iPhone 6 Plus 64GB Grijs Review

micheljanen2009 26 januari 2015, 1.297 views

Apple iPhone 6 Plus 64GB Grijs

Van een leven lang Samsung naar een iPhone 6+

Pluspunten

• Formaat
  • Scherm
  • Accuduur
  • IOS6
  • Gebruik
  • Camera

Minpunten

Tot nu toe heb ik altijd een Samsung telefoon gehad, van de D500 tm de S5.. Toen besloot ik dat een grotere telefoon wilde en ben mij gaan oriŽnteren op de note 4, echter was de uitstraling goedkoop en voelde hij niet lekker aan.. In de Mediamarkt liep ik tegen de iPhone 6+ aan en was meteen verkocht.

Ik viel van mijn geloof en kocht een iPhone en tot de dag van vandaag geen seconde spijt!.

ios werkt zo super fijn, synchroniseren met iCloud en mijn, maar meteen aangeschaft iPad air 2 werkt naadloos, het hele systeem is gewoon top, zo goed dat ik mijn gmail agenda en mail heb laten overvloeien in iCloud!

De iPhone 6+, hij is groot, hij is heel groot, maar wat een helder scherm! wat een mooie kleuren! en wat een super camera!

De accu is echt fenomenaal, bij zeer intensief gebruik gaat hij met gemak 48 uur mee!! Dit is meteen de eerste telefoon in mijn leven die ik niet elke avond moet opladen. Bij wat minder intensief gebruik gaat hij zelfs 62 uur mee zonder dat hij opgeladen hoeft te worden.

De software is super stabiel, nog geen enkele keer gehad dat hij uitviel of andere fratsen. Ook bij veel apps tegelijk gebruiken blijft hij super snel en stabiel draaien.

De vingerafdrukscanner kende ik al van de Samsung S5, waar ik deze niet gebruikte omdat het erg omslachtig was om je vinger er helemaal overheen te halen. De iPhone 6+ heeft een heel stabiele scanner en heeft nog nooit gehaperd, hoe je je vinger er ook oplegt hij herkent hem altijd. Zelf bij heel even aanraken scant hij de vinger fijneloos.

Al met al geen spijt van mijn Android naar IOS overstap!

Helemaal top!

Heb jij ook een Apple iPhone 6 Plus 64GB Grijs?

Bij je pluspunten staat iOS 6, maar dat moet iOS 8 zijn neem ik aan ;)
Je review is verder een beetje beknopt. Wat foto's en wat dagelijkse ervaringen etc. zou niet misstaan in je review :)
Grappig dat je de Not4 niet fijn vond. Als iPhone gebruiker heb ik een beetje het omgekeerde. Maar nu heb ik zelf dan ook een iPhone5S en die heeft scherpe randen wat de Note4 ook heeft.