Specificaties 15,6" (1920x1080 IPS), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

BTO P-BOOK 15CL54 FULL HD IPS, Basis Review

hanneke995 26 januari 2015, 573 views

BTO P-BOOK 15CL54 FULL HD IPS, Basis

Fijne laptop! Een uitgebreide review heb ik niet, maar wel wat ik van de specs vind. Ik gebruik mijn laptop om te gamen en games te maken. Dit draait hij perfect!

Pluspunten

• Verlicht toetsenbord
  • Full HD
  • Groot scherm

Minpunten

• Zwaar

Mijn specs:
17 Inch
Intel Core i7-4810MQ (6M cache, up to 3,8GHz) - 47 Watt - Quad Core
8GB DD3L (1600MHz) BTO Selected RAM
500GB HDD (SSD vond ik net iets te duur)
Nvidia GT840M

De laptop is samengesteld met mijn neef. Ik kwam door hem bij BTO laptops terecht.
De klantenservice is heel erg fijn, ze helpen meteen!
Heb toen gekozen de laptop af te halen, bij ontvangst mag je in de wachtruimte plaats nemen en halen ze de laptop voor je op. Aardige mensen!
Ben heel blij met mijn laptop! Game Maker draait er goed op. Ook Adobe CC ondervind ik geen problemen mee!

Heb jij ook een BTO P-BOOK 15CL54 FULL HD IPS, Basis?

verlicht toetsenbord ja?
Hoelang duurde het voordat de laptop klaar was in werkdagen?
Heb dezelfde besteld met bijna dezelfde specs :P
Haha. Bij mij stond hij een dag later al klaar. :)
Met geluk komt ie morgen dus binnen :D
Hoe zit het met de temperatuur van de laptop en bouwkwaliteit?
Hij voelt robuust aan. Misschien iets te robuust. Hij is erg zwaar zeg ik alvast. Haha.
Hij blijft bij mij erg koel. Ik draai er Gamemaker op, Diverse games en verder gebruik ik heb vooral voor internetten. (Werk dus). Je hoort de ventilator soms wel, maar mijn temperatuur blijft altijd erg netjes.
Ben geen ICT nerd verder, hahaha. :)
Zwaar? Er staat dat die 2.5kilo weegt, zon beetje alle laptops met deze specs zijn rond 2.5kg.
Haha, voor mij is dat best een verandering ten op zichte van mijn crappy macbook pro 13'' :p