Samsung D3 Station 3TB Zwart Review

sick2 25 januari 2015, laatste update op 25 januari 2015, 313 views

Samsung D3 Station 3TB Zwart

Veel gb's voor je euro's met deze externe harde schijf. Prima product met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat die zoveel lawaai maakt.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Prima uiterlijk

Minpunten

• Maakt erg veel geluid
  • Geen aan uit schakelaar

Mobiliteit Score: 4
Voor de prijs een prima harde schijf en werkt ook prima samen met Mac. Veel gb's voor je euro's.

Ik heb de harde schijf via een (powered) usb hub aangesloten op mijn Macbook. Nadat ik mijn Macbook heb uitgezet en de usb stekker van de usb hub uit trek gaat mijn harde schijf uit zichzelf weer aan. Dit is het enige punt van kritiek samen met de geluidsproductie. Een aan uit schakelaar op de achterkant had dit probleem kunnen oplossen.

Heb jij ook een Samsung D3 Station 3TB Zwart?