Specificaties 4,7" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC One 32GB Zilver Review

ninsgveenNewbie 25 januari 2015, 176 views

HTC One 32GB Zilver

Dit is een hele fijne, stevige en snelle smartphone met een hoop nuttige functies.

Pluspunten

• Mooi en stevig design
  • Goede beeldkwaliteit
  • Snelle processor
  • Camera werkt ook goed bij weinig licht

Minpunten

• Bel bug (inmiddels opgelost)
  • Camera megapixels heel miniem

Ik heb deze smartphone inmiddels een jaar en maak er met plezier gebruik van.

Ik heb maar een paar minpunten:
  • HTC of Android had een tijdje een bug dat de One's niet konden bellen of gebeld worden, maar dit is gelukkig opgelost.
  • De camera heeft vrij weinig megapixels, maar werkt daarintegen weer heel goed bij weinig licht
Ik maak zelf gebruik van flaphoesjes, waardoor het scherm nog niet beschadigd is. Wel heb ik de telefoon in het hoesje al een aantal keren laten vallen. Ik heb al 3 smartphones van HTC in mijn bezit gehad. Alle drie waren ze goed in elkaar gezet met een stevige behuizing. De One is hier niet anders in. Ik heb ondanks dat hij in mijn tas rondslingert nog geen beschadigingen opgelopen. Ik kan je echter niet vertellen of dit zo blijft als je geen hoes gebruikt.

De One is vrij snel in het afhandelen van processen, waardoor ik nog niet tegen ben gekomen dat hij vastliep. Mijn vorige HTC (Sensation XE) was zeker langzamer en na verloop van tijd moest ik em opnieuw opstarten. Bij de ONE is dit nog niet nodig geweest. Ik heb hem dan ook maanden achter elkaar aanstaan. Ik voer alleen reboots uit als ik de telefoon vergeet op te laden.

De One kan 2 dagen mee bij gewoon gebruik. Ik gebruik de One om te lezen in de browser, te gamen en te whatsappen. Ik laad de telefoon echter wel elke dag op om te zrgen dat ik de gehele dag rond kan komen. Hij kan vrij lang mee als de wifi en roaming uitstaat. 2 dagen zal echter wel de max zijn, wat niet verkeerd is voor een smartphone.

Wat ik echt een verbetering vind is dat ik Google maps als navigatie kan gebruiken zonder dat hij ermee kapt. Super handig in de auto ;)

Heb jij ook een HTC One 32GB Zilver?