Minix Neo X8-H 16GB Review

impactftw 19 januari 2015, laatste update op 10 maart 2015, 623 views

Minix Neo X8-H 16GB

Ik ga een review schrijven over de Minix Neo X8-H in combinatie met de Minix Neo A2 Afstandsbediening, dit is de eerste review die ik schrijf en ga er telkens weer wat bijvoegen.

Pluspunten

• Klein apparaat wat goed is afgewerkt
  • Snel
  • Werkt goed met XBMC

Minpunten

• Apps in de android market werken soms niet soepel
  • Popcorn Time werkt niet fijn

Geluidskwaliteit Score: 4

Ik ga een review schrijven over de Minix Neo X8-H in combinatie met de Minix Neo A2 Afstandsbediening, dit is mijn eerste review die ik schrijf over een product en ga er proberen zoveel mogelijk informatie bij te voegen.

De Minix Neo X8-H heb ik gekocht ter vervanging van mijn Raspberry Pi met Openelec XBMC.
Met de Raspberry Pi had ik het gevoel dat het XBMC net niet lekker liet draaien. Bij het gebruik van bijvoorbeeld de PVR Addon was het apparaat zeer traag voordat er een keer een zender voorkwam.

Mijn Minix Neo X8-H heb ik gekocht bij de Chinese webshop: Tmart.com.

Minix Neo X8-H
Het gebruik van deze Minix Neo X8-H is prima, alles loopt lekker vlot en vooral in XBMC kan je merken dat het allemaal lekker soepel loopt. Ik gebruik mijn Minix Neo X8-H vooral met de VU+ Addon waarmee ik via mijn Minix Neo X8-H boven ook TV kan kijken (Bijv. als mijn ouders geen voetbal willen kijken). Verder kijk ik er films op via XBMC en dat werkt allemaal prima.

Minix Neo A2 Remote
Omdat ik al hoorde dat de standaard remote die bij de minix x8-h bijgeleverd werd behoorlijk slecht was heb ik er een minix Neo A2 remote bij aangeschaft.

(Wordt bijgewerkt)

Heb jij ook een Minix Neo X8-H 16GB?

impactftw, kun je inmiddels al meer ervaringen delen over de Minix Neo A2 remote?