Samsung UE48H6410SS Wit Review

tweakerjan 19 januari 2015, 744 views

Samsung UE48H6410SS Wit

Mooie TV met goed beeld en geluid maar ...

Pluspunten

• mooie TV
  • goed beeld
  • goed geluid

Minpunten

• bezel niet echt mooi
  • menu is onoverzichtelijk

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Ik wilde eigenlijk een witte F-serie TV omdat ik daarvan de bezel mooi vind maar die kon ik op dat moment niet vinden. Toen deze maar gekocht. De bezel is vanaf de zijkant gezien erg dik, van de voorkant gezien valt dit wel mee. Met het uitpakken liet de bezel al los, gelukkig kon ik hem weer terug klikken.

De DLNA werkt prima met mijn serviio server en speelt allerlei formaten af (avi, MP4, mkv). De interface van DLNA moet wel zonodig weer fancy worden ingericht, wie zit er te wachten op vage roze mapjes, duh! Op de D- en ES-series was dat gewoon mooi strak.

Qua beeld en geluid geen op- of aanmerkingen, dat voldoet gewoon prima.

Qua interface wel :
1. het menu is een speurtocht, ik mis de duidelijke smarthub-pagina van de D- en ES- series. Als je de TV aanzet krijg je een soort balkje met allerlei ikonen, ik wil gewoon een smarthub pagina die ik zelf kan indelen.
2. Het menu van satelliet TV is nog steeds niet echt handig, dat was al slecht in de D-series.

Heb jij ook een Samsung UE48H6410SS Wit?