Philips LivingColors Micro Black Review

Sorki 19 januari 2015, 234 views

Philips LivingColors Micro Black

Leuk lampje op papier in de praktijk valt het echter wat tegen.

Pluspunten

• Stevig & compact
  • Eenvoudig in gebruik
  • 64 kleuren

Minpunten

• Mist wat gewicht
  • Kleurenstrip werkt niet altijd optimaal
  • Ontbrekende kleuren
  • "64" kleuren (zie review)

Wat wil je als cadeautje voor onder de kerstboom? Goh, zo een kleurenlampje heb ik altijd al wel eens willen hebben. En hier staat hij dan.

Bouw:
Stevig compact eitje. Iets lichter als verwacht, waardoor hij makkelijk schuift als de kabel een tik krijgt.
De aansturing is eenvoudig met een kleurenstrip op het lampje zelf.

Functionaliteit:
Alle bediening gebeurt via de kleurenstrip, ook de aan/uit knop zit hier in verwerkt. Onder het blauw, gelijk ook een nadeel. Bij het afzetten springt het lampje vaak eerst op blauw tot je de juiste positie te pakken hebt om hem af te zetten.

Het lampje zou 64 kleuren kunnen weergeven, in praktijk blijkt dat echter een hele opgave. Blauw, roze, en orange krijg ik makkelijk te pakken, geel en rood is altijd even zoeken. Ook ontbreken er wat kleuren die ik er graag had tussen gehad (kids zijn bv dol op lichtblauw, en dat zit er niet tussen).

Ok als sfeerverlichting 's avonds. Niet bruikbaar als hoofdverlichting, daar is het ook niet voor gemaakt.
Al bij al een beetje een tegenvaller. Mogelijk hebben de duurdere meer te bieden, deze zou ik alvast niet aanbevelen.

Heb jij ook een Philips LivingColors Micro Black?