Specificaties 620W (80 Plus Bronze), volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Seasonic M12II Evo 620W Review

Vincent Dw 16 januari 2015, laatste update op 7 juli 2015, 735 views

Seasonic M12II Evo 620W

Zeer goede voeding voor een goede prijs. Erg stil en modulair!

Pluspunten

• Stil
  • 5 jaar garantie
  • Zeer betrouwbaar

Minpunten

• Moederbord kabel is wat dik (kan problemen geven met cable management in kleine behuizingen)

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Aangezien ik een nieuwe pc ging bouwen had ik ook een voeding nodig. Mijn keuze een Seasonic m12ii evo 620w. Ik zat nog te twijfelen tussen een http://tweakers.net/price...air-builder-cx600-v2.html. Maar aangezien Seasonic betere condensatoren schijnt te gebruiken dan Corsair had ik voor de Seasonic gekozen. Ik heb er geen spijt van gehad!

De voeding kwam in een stevige doos geleverd, met daarin: een zak met kabels de voeding en handleidingen. Voeding in m'n pc alles aansluiten en gaan met die banaan.
De ventilator in de voeding is erg stil zelfs onhoorbaar (in het begin vroeg ik me af of de ventilator het wel deed). De voeding zelf doet z'n werk erg goed. Ook per ongeluk de kortsluitingsbeveiliging getest 8)7 (toen ik de ventilatoren op de molex connector aansloot).

Al met al een erg goede voeding. Ik hoop dat ik er nog heel wat jaren plezier van zal hebben. :)

Heb jij ook een Seasonic M12II Evo 620W?