Philips Fidelio A3 Review

icter-tje 16 januari 2015, 271 views

Philips Fidelio A3

Mooie speaker met een mooie fysieke bas, geeft een goed hard geluid met goeie bastonen. Alleen wel een slechte app en de verbinding valt steeds weg. Ook zit er veel delay op de mp3

Pluspunten

• Mooi design
  • Goede geluidskwaliteit
  • MP3 aansluiting

Minpunten

• Teveel delay
  • Wifi/ethernet valt steeds weg
  • Lelijke webapp/app

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 5
Ik heb de Philips A3 nu 3 maanden in bezit en hij bevalt me erg goed, het enige nadeel is dat er veel delay op de mp3 verbinding zit en dat de verbinding met de A3 steeds wegvalt zowel op wifi als op ethernet.

De geluidskwaliteit is echt geweldig, een mooie diepe bas en ook erg mooie hoge tonen. Ik had van te voren niet verwacht dat er zo'n mooi geluid in zou zitten. Hij is geschikt voor elke muziek soort. Hij is niet aan te raden voor het kijken van films en series omdat geluid en beeld niet meer synchroon lopen en dit is iets waar ik me persoonlijk na een tijdje aan ga ergeren. Ik ben nog van plan om uit China een 3,5mm bluetooth module te bestellen zodat elk apparaat draadloos op de A3 aangesloten kan worden.

Heb jij ook een Philips Fidelio A3?