Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

dj301 13 januari 2015, 327 views

OnePlus One 64GB Zwart

OnePlus One is een zeer fraaie smartphone met hoge specificaties en dat alles tegen een zeer kleine prjis.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Grote batterij
  • Cyanogenmod
  • De telefoon voelt stevig aan
  • Goedkope smartphone

Minpunten

• Kwaliteit camera valt tegen
  • Ondersteunt niet alle 4G netwerken

De OnePlus One is een smartphone met hoge specificaties en dat alles voor maar 300 euro. In gebruik is de smartphone prima maar echter zijn er wel een paar min puntjes aangezien een aantal apps vastliepen en als er een foto werd gemaakt moest ik de galerij app opnieuw opstarten voordat de foto erin werd getoond.
De batterij is uitstekend. Zelf ben ik een heavy user en gebruik mijn telefoon veel op een dag. Na een dag gebruiken was de batterij nog rond de 15 a 20% wat in deze tijd best acceptabel is voor een smartphone.

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties