Specificaties Basispakket zonder interne opslag - Bekijk alle specificaties

Nintendo DSi XL Bruin Review

gameguy12 13 januari 2015, 193 views

Nintendo DSi XL Bruin

Heerlijk apparaatje, gewoon goed en veel leuke software eigenschappen. Geweldig! De review gaat wel ofer de blauwe dsi XL.

Pluspunten

• sterk als het aan mij licht
  • leuk
  • best dun
  • foto's!
  • met een R4 kaart enorm veel mogelijkheden
  • headphone input

Minpunten

• niet zo"n scherpe camera
  • dure games
  • R4 nodig voor betere beleving

Randapparatuur Score: 4
Spelaanbod Score: 5
Multiplayer Score: 3
Multimedia Score: 3
Ik heb de dsi XL al een jaar, ik moest er toch eens een review over schrijven.

uiterlijk

Hij ziet er niet verkeerd uit, hij voelt sterk aan. Knoppen zit wel pit in. Wel veel geluid van de knoppen.

Gaming
Goed, games als mario lopen helemaal smooth erop.
Ik kan er ook gta chinatown wars op spelen. Die game wil er wel op en vloeiend, mocht het te erg worden dan lagt ie wel maar is daarna weer smooth.

Aansluitingen

Aansluitingen zijn wel oke, aan de voorkant is het mogelijk oordopjes of een koptelefoon er in te doen; of externe luidspreker aan te sluiten. En aan de linkerkant een sd card erin te stoppen. Aan de achterkant nog een oplaad kabel input en de gamecard input.

Camera
Camera werkt maar is niet zo scherp.
Wel veel functies voor de camera om de goto te editen.

Software
Software werkt simpel dus makkelijk.
Al raad ik je aan een R4 kaart te gebruiken.
Dan is het bijvoorbeeld mogelijk om het programma dspod erop te zetten. Muziek kun je dan afspelen op je nds! Erg makkelijk werkt het. Of je downloud winds voor de fun!

Accuduur
Accuduur zit wel snor.
Met games wel 8/10uur op schermhelderheid 4.

Dsi browser
Mooi programma, ook simpel. Niet snel tweakers laden gaat erg traag 30sec en dan nog bezig op tweakers.

Leuk ding om op te gamen. Niet aan te raden voor "mooie" foto's.
Hieronder een paar foto's van de dsi XL.

Meer foto's komen nog.

Heb jij ook een Nintendo DSi XL Bruin?

Dit klopt, alleen zijn er dingen op te doen voor een betere ervaring voor je nds, zoals een ipod programma. dan heb je er toch meer lol van? (muziek afspelen)