Apple iPad Air 2 Wi-Fi 64GB Grijs Review

Don.7222Newbie 12 januari 2015, 1.538 views

Apple iPad Air 2 Wi-Fi 64GB Grijs

ipad is een super apparaat, bij deze is de behuiIzing zwaar onder de maat, veel te dun.

Pluspunten

• Fijne tablet
  • Snelheid
  • Software

Minpunten

• Behuizing te dun en daardoor niet tegen normaal gebruik bestand
  • Door de dunheid glipt hij ook vaak uit je vingers
  • Prijs aan de hoge kant

Ik heb het apparaat enkele weken en hij bevalt qua Ipad top. Ik ben echter ermee gevallen en de pad is plat op de grond terecht gekomen. Ongeveer zoals je hem wat harder op een tafel laat vallen. Er zit een case omheen. Pad is helemaal krasvrij en onbeschadigd alleen is de behuizing geknakt. Precies bij het gat om op te laden.
Met Apple gebeld, situatie uitgelegd en verteld dat ik vind dat de behuizing nootj zo snel mag knakken.
Helaas, het woord " vallen " is funest. Moet ik maar bij de verzekering zijn of zo.
Ik denk zelf dat men met de obsessie voor een dunne behuizing nu te ver zijn gegaan. Dit gaat mijns inziens ten koste van de kwaliteit die ik van Apple gewend ben en met alle respect waar ik ook zwaar voor betaald heb.
Neem in ieder geval in je overweging de ultra dunne en daardoor zwakke behuizing mee in je oordeel om een tablet aan te schaffen.

Heb jij ook een Apple iPad Air 2 Wi-Fi 64GB Grijs?

Gebruik de iPad altijd mobiel. Het gewicht en vooral ook dat hij zo dun is, echt een zegen. Heerlijk. Gebruik de standaard cover en biedt voldoende bescherming in mijn tas.
"Door de dunheid glipt hij ook vaak uit je vingers".
Daar kan ik me helemaal in vinden, dunner is voor mijn gevoel ook niet altijd beter.
Ding is ook inderdaad super licht en kan inderdaad ook sneller uit je handen vallen.
Voor de een is licht een voordeel, ik persoonlijk vind het eerder een nadeel.
Ik sleep mijn iPad dan ook niet overal mee naar toe.
Je bent daarom ook bijna verplicht een cover aan te schaffen, ten eerste voor de betere houvast en tweede voor tegen krassen.

[Reactie gewijzigd door harrytasker op 12 januari 2015 20:17]

Weet je Harrytasker, de Ipad word wel verkocht als een mobiel apparaat. Dus dat je er mee sleept zou wel normaal zijn, dan moet ie dus ergens tegen kunnen.
De ipad 1 die ik hiervoor had kon wel tegen een stootje, maar waa achterhaald in snelheid en software.
Jammer, want ik vind de Ipad echt een topmachine.