Steelseries Qck+ Review

Larcorba 12 januari 2015, laatste update op 4 februari 2015, 330 views

Steelseries Qck+

Mooie muismat gebruik deze sinds kort voor CS GO en heb nu lekker de ruimte. Kwaliteit is het niet echt daarentegen hij voelt slap aan en gaat naar mijn gevoel geen jaren mee maarja wat verwacht je voor 14 euro!

Pluspunten

• Goede Glide
  • GROOT!
  • Blijft goed liggen

Minpunten

• Mindere kwaliteit

Mooie muismat gebruik deze sinds kort voor CS GO en heb nu lekker de ruimte.

Overall een prima mousepad goede Glide, lekker groot en blijft goed liggen.

Prijs kwaliteit krijgt een 10 van me maar als je het vergelijkt met een goliathus dan voelt een goliathus 10x beter in kwaliteit. daarentegen vind ik bij de goliathus speed te weinig frictie en bij de control teveel dus dit is prima voor mij.

Steelseries heeft goed werk geleverd :)

Heb jij ook een Steelseries Qck+?