Sony Xperia Z3 32GB Zwart Review

datta025Newbie 10 januari 2015, 1.054 views

Sony Xperia Z3 32GB Zwart

Fijn toestel, maar naar 2 maanden scheur in het scherm. Geen garantie van Sony

Pluspunten

• accu duur
  • waterdicht
  • snel

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • geen service Sony

Erg fijn toestel met een accu die lang meegaat. Helaas heb ik na 2 maanden een haarscheur in het scherm, zonder dat het toestel gevallen is. Sony geeft niet thuis en de normale reparatie services wagen zich niet aan een waterdicht toestel. Dit lijkt op het probleem van de Z2 dat Sony pas na druk van de consumentenbond heeft opgelost.
Kortom, mijn oude Samsung maar weer gepakt

Heb jij ook een Sony Xperia Z3 32GB Zwart?

Heel erg vervelend dat Sony zich zo opstelt.

Niks aan een goed toestel als het scherm spontaan kapot gaat, bedankt voor het melden!
Hier het artikel van de consumentenbond over de schermbreuken: http://www.consumentenbon...sony-xperia-z-smartphone/. Volgens mij heeft Sony het nog niet onder controle.
Check ook even het Z3 compact topic, daar zijn al minimaal 10 personen geweest met hetzelfde probleem.

Dit wordt gewoon opgelost door Sony. Je moet alleen voet bij stuk houden en ervoor zorgen dat je geen valschade hebt.

p.s. zoek even op barst, scheur of gebroken in dit topic (zoekcommando staat nu op barst):
[Sony Xperia Z3 Compact] Ervaringen & Discussie]=

[Reactie gewijzigd door Kiswum op 10 januari 2015 15:01]

Kiswum,
Bedankt, ik ga dan nog een keer bij Sony duwen.
Dit is volgens mij geen telefoon die uit is gekomen op de nederlandse markt (32 Gb) geheugen??
ik heb exact hetzelfde gehad, haalde hem uit mijn broekzak en toen zat er opeens een barst in, en het hele touchscreen deed het ook niet meer. het enige wat ze zeggen is dat het niet onder garantie valt. ik ben nu maar overgestapt op apple.