ARCTIC Z2 Pro Review
De Z2 Pro is prima voor 2 geschikt schermen, de prijs valt ook reuze mee tegenover andere armsteunen. De kwaliteit van de afdekplaatjes voor de kabels zijn echter wel laag
Pluspunten
360º draaien monitoren 80º kantelen monitoren Stevige Arm Strak Design USB 3.0(!) Hub Hoogte af te stellen
Minpunten
Lage kwaliteit afdekplaatjes kabels
Eindoordeel

Welkom bij de Product Review van de Arctic Z2 Pro! Om verwarring en discussies te voorkomen, ik heb dit exemplaar toegestuurd gekregen van Arctic, bij deze ook bedankt Jonas!
Let op! Deze review kan heel erg lijken op de review van de Z3 Pro, aangezien hij exact hetzelfde is, alleen is deze bedoelt voor 2 monitoren.
Hieronder een uitgebreide review!

Terug naar boven!
Dit is de inhoudsopgave van deze review, zo vind je snel waar je naar op zoek bent.
Inhoud
Introductie
Unboxing
Specificaties
Installatie
Conclusie
To-Do List

Terug naar boven!
Aantallen merken verkopen een aantal armsteunen voor monitoren, arctic doet dit al een tijdje en hun hebben dus al een paar lijnen gehad hiervoor.
In deze review zul je de plus en minpunten tegen komen van deze nieuwe lijn! Als eerste gaan we naar de unboxing van de Z2 Pro!

Terug naar boven!
De Z2 Pro wordt geleverd in een doos die in kleur geprint is, op de doos wordt een grote afbeelding getoond van de daadwerkelijke arm steun. We vinden ook de specificaties op de doos van de Z2.
Hieronder wat afbeeldingen:

De doos van de Z2 Pro

De doos van de Z2 Pro

De doos van de Z2 Pro
Nu de doos open maken!

Doos open van de Z2 Pro
Krijgen we wat pakketjes met onderdelen.

Pakketjes met onderdelen

Handleiding, natuuuuuuuuurlijk niet belangrijk..

De monitorarmen uitgepakt

En tenslotte de arm opgebouwd

Terug naar boven!
Specificaties van de armsteun zijn netjes allemaal vermeld op de doos van het product. Hieronder nog een opsomming van de specs:
Arm
Materiaal: Aluminium
Afmetingen: 80 X 14 X 51 (LxBxH)
Gewicht: 4.55KG
Max Monitor Grootte: 13 inch tot 27 inch
Max Monitor Gewicht: 10KG
VESA Formaat: 75/100
Rotatie: 360º
Max Tafel Dikte: 90mm
Max aantal monitoren: 2
USB Hub
Type: USB 3.0
Overdracht snelheid: USB 3.0 = 5Gbps / USB 2.0 = 480Mbps
Compatibliteit: Windows 8/8.1/7/ Vista / XP Linux Mac OS X
Kabel lengte: 2 Meter

Een lijst met specificaties van de Z2 Pro

Terug naar boven!
En dan.. de installatie van de Z2 Pro, als je de handleiding netjes op je gemak leest, ben je na een half uurtje wel klaar. Ik raad sowieso aan om een goede tafel te pakken, anders loop je misschien het risico dat hij niet goed klemt.
Hier een foto van de schermen gemonteerd:

2 Monitoren opgehangen aan de Z2 Pro

Terug naar boven!
Op het moment van schrijven heeft de Z2 Pro een prijskaartje van rond de €80 EUR. Je kunt je afvragen, is het de 80 euro waard.
Met volle overtuiging zeg ik zeker JA. De kwaliteit van de plastic afdekplaatjes om de kabels te verbergen is wel zeeer laag, die breken erg snel af.
Voor de rest is het een prima armsteun!
[i] Bedankt voor het lezen van mijn review. Geef aub feedback op deze review!
Beoordeel deze review:
Reacties (5)
Hele mooie en uitgebreide review!
Mag ik vragen bij welke webshop je het artikel aankocht?
Er circuleren namelijk 2 modellen van de Z2 PRO op de markt, en dat van jou vind ik designmatig het mooist :-) Alvast bedankt!
Mag ik vragen bij welke webshop je het artikel aankocht?
Er circuleren namelijk 2 modellen van de Z2 PRO op de markt, en dat van jou vind ik designmatig het mooist :-) Alvast bedankt!
als eerste bedankt!Hele mooie en uitgebreide review!
Mag ik vragen bij welke webshop je het artikel aankocht?
Er circuleren namelijk 2 modellen van de Z2 PRO op de markt, en dat van jou vind ik designmatig het mooist :-) Alvast bedankt!
Zoals ik aan het begin van de review vertel heb ik ze gekregen van Artctic zelf om een review te schrijven.
Super review, dank je wel!
Klein vraagje, als je de 2 monitoren hebt gemonteerd zoals jij hebt, is het dan makkelijk om 1 van de 2 monitoren meer naar je toe te trekken zodat 'ie wat dichter bij je gezicht zit?
Klein vraagje, als je de 2 monitoren hebt gemonteerd zoals jij hebt, is het dan makkelijk om 1 van de 2 monitoren meer naar je toe te trekken zodat 'ie wat dichter bij je gezicht zit?
Hi!Super review, dank je wel!
Klein vraagje, als je de 2 monitoren hebt gemonteerd zoals jij hebt, is het dan makkelijk om 1 van de 2 monitoren meer naar je toe te trekken zodat 'ie wat dichter bij je gezicht zit?
Jazeker is dat mogelijk, je trekt ze gewoon heel simpel naar voren, links en rechts afzonderlijk.
Goede review, bedankt daarvoor.
Nog één vraagje, de hoek tussen de monitoren lijkt 180 graden te zijn. Kan ik dit ook verminderen? Ik wil mijn monitoren misschien in een hoek zetten, dus dan moeten ze iets meer naar elkaar gedraaid zijn.
Nog één vraagje, de hoek tussen de monitoren lijkt 180 graden te zijn. Kan ik dit ook verminderen? Ik wil mijn monitoren misschien in een hoek zetten, dus dan moeten ze iets meer naar elkaar gedraaid zijn.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
/u/409052/porn.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/782363/crop5ab5320f31927_cropped.jpeg?f=community)
/u/484890/crop562a6dd0ad450_cropped.png?f=community)
:strip_exif()/u/465421/tweakersgroter.gif?f=community)