Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 10.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Deathadder Chroma Review

Kevin1Smid 9 januari 2015, 1.135 views

Razer Deathadder Chroma

Een prima muis om mee te gamen op iedere DPI setting tot 8400 hierna gaat de cursor trillen, en makkelijk in te stellen met de Razer Synapse software. Tot nu toe geen klachten en een perfecte pasvorm.

Pluspunten

• Ligt extreem lekker in de hand
  • De Razer software is makkelijk in gebruik
  • RGB ledjes zodat het bij iedere pc build past
  • Voelt stevig aan
  • Mooie braided kabel

Minpunten

• De prijs
  • Met 10000 DPI gaat de muis bewegen zonder hem aan te raken

Het was weer eens sinterklaas en tijd om eindelijk eens een gaming muis aan te schaffen. Na veel uitzoeken voor de Razer Deathadder gegaan, de 2013 of chroma maakte me niet veel uit (heb toch een groene kamer). Ik heb hem gekocht bij Conrad.nl omdat hij daar na aftrek van de 5 euro kortingscode die op de site staat het goedkoopste was.

Komt in een nette doos van razer met stickers en allerlei boekjes voor in de la erbij ;). Na het uitpakken hem aangesloten en de Razer software ge´nstaleerd. Toen met de software mijn muismat gescanned en de muis hierop gecalibreert. Daarna de DPI naar 10000 gezet, gewoon voor de fun van het proberen, hierbij begon de cursor op het scherm te trillen zonder dat ik de muis aanraakte (nee er was ook geen aardbeving). Dus hem toen maar naar 1800 DPI gezet dit is ook de standaard DPI voordat je hem instelt.

Een paar mooie kleurprofielen gemaakt want ja de RGB functie moest toch ook gebruikt worden. Dit ging heel gemakkelijk met de Razer Synaps software.

Om hem te testen meteen maar begonnen met een 24uurs gamemarathon, daarna had ik nog steeds geen last van handen/polsen dus kwa ergonomie een goede muis. Ik ben blij met de kleine rubbers aan de zijkanten die ervoor zorgen dat je hem makkelijk vast kan houden, dat het kleine rubbers zijn vind ik een voordeel aangezien mijn handen anders nogal op de zijkantrubbers gaan zweten. Hij is nu een maand later een aantal keer gevallen en doet het prima. Er zitten ook geen slijtplekken op de mousebuttons wat ik vaak bij andere muizen zie.

Kortom een prima muis voor iedere gamer met kleinere handen die een mooi budget heeft!

Heb jij ook een Razer Deathadder Chroma?

So, 24 uur lang gamen, ik krijg al kramp (met een ... muis en toetsenbord).
Welk spel had je gespeeld??

Verder nette review, maar wie zet de muis nou op 10 000 dpi?? (volgens mij niemand)
Ik speel meestal CoD BO1, CoD AW, wat FarCry4 en saintsrow4.

Ik weet dat niemand de muis op 10000dpi zet maar als het het in de specificaties zegt dan moet het naar mijn mening gewoon werken en dat doet het niet goed.
Hoe is de kwaliteit van de kabel? Is deze opvouwbaar? Mijn huidige Razer DeathAdder van een paar jaar oud heeft echt een waardeloze kabel qua oprollen.
Vouwen wil niet maar er een klein rolletje van maken gaat prima, de kabel is mooi gesleeved en na een hoop LANnen nog steeds heel. Komt hier straks een foto als ik weer thuis ben.
Top. Zal het even in de gaten houden.