Specificaties 22" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Salora 22LED2600 Zwart Review

botsai 9 januari 2015, 736 views

Salora 22LED2600 Zwart

Uitstekend product voor een relatief zacht prijsje.

Pluspunten

• scherm top
  • design ok
  • voldoende functies

Minpunten

• voet was wat lastig te bevestigen met bijgeleverde schroefjes

Wij waren met ons gezin op zoek naar een niet te groot full HD scherm met USB aansluiting voor chromecast e.d.. voor weinig.

We hadden nooit van dit merk gehoord maar namen toch 'de gok' en zijn daar uiterst verrast en tevreden over.

Enige mini minpuntje was dat de voet wat lastig te bevestigen was met de bijgeleverde schroefjes. Met een gewone schroevendraaier kreeg ik ze er niet eens verder dan 1/3 in.

Uiteindelijk met de boormachine erin geschroeft :*) en dat was dan weer dat. Ik zou me hier echter niet door laten afschrikken want het is niet gezegd dat dit bij al die voeten het geval is en daarnaast is het eengevalletje - kleine moeite groot plezier!

Wij zijn er superblij mee en wat ons betreft dan ook een aanrader.
Hail salora! (hmm.... dat is nog wel even wennen ;)

Heb jij ook een Salora 22LED2600 Zwart?

Nog steeds blij mee? of in tussentijd een ander genomen?
Laat het me weten, ben van plan hem te kopen :)
ja hoor, nog steeds blij mee - ik zeg kopen die handel! :-)
Heb de TV aangeschaft, ben heel tevreden, alleen heb ik het idee dat ik niet zo'n helder beeld heb.

[Reactie gewijzigd door patrickrick2 op 3 oktober 2015 21:31]

Daarover durf ik niets te zeggen, ik heb geen vergelijkingsmateriaal en ben er inmiddels zo aan gewend dat mijn mening misschien wat vertroebeld is. Wie weet biedt de handleiding uitkomst, hopelijk heb je daar wat aan: http://www.salora.nl/filesdownload.aspx?ID=1289
GTA V op PS4 aan de TV is wel mooi beeld, maar TV programmas zelf niet, misschien is er iets met mijn antennekabel.