Specificaties 17,3" Nylon Laptoptas - Bekijk alle specificaties

Razer Utility Backpack Groen, Zwart Review

MelvinV2 9 januari 2015, laatste update op 9 januari 2015, 1.360 views

Razer Utility Backpack Groen, Zwart

Een zeer robuust, multifunctioneel middel met het stijlvolle van Razer om je stuff mee te verplaatsen.

Pluspunten

• Zeer robuust
  • Goede prijs voor een laptop/apparatuur tas
  • Veel vlakken, grote capaciteit voor zn grootte.

Minpunten

• Moeilijk te krijgen in Nederland nog.

We kennen razer allemaal van hun muizen en toetsenborden. Headsets en soms ook hun systemen de laatste paar jaar.

De meningen verschillen, de een zegt dat het overpriced is, de ander vindt het zijn hemel.

Razer is vooral op een duur segment actief, de meeste apparatuur begint al snel vanaf 70 euro en hoger, in het buitenland zijn de Razer blade's prijskaartjes ook niet gewaardeerd.

Het is bekend dat je bij veel producten vaak accessoires krijgt, ook wel eens een tasje, of sleeve. Deze heb ik zelf gezien bij de Destructor en Blade. Ook krijg je extra's bij sommige modellen van de Kraken koptelefoons.

De Utility Bag is een ander verhaal. Zoals de naam al zegt voor vele gamers; het is een multifunctionele tas bedoeld voor iets heel anders dan gamen zelf, namelijk reizen en vervoer! Gaming tassen die er fancy uitzien en die je vaak krijgt bij grote fabrikanten, slaan vaak wensen over. Doet deze strakke Razer tas dat nou ook? dat gaan we zien!

Uiterlijk

Het eerste Razer product die ik heb gezien waar je geen stickers bij krijgt. :+

Een mooie tas van wat ze "Ballistic Nylon" noemen, je merkt al snel dat t je spullen zal beschermen.
Wat gordeltjes en een groot vak aan de bovenkant, dat is ook gelijk de opening van de tas in het algemeen.

De achterkant hebben ze licht groen gemaakt, de vanzelfsprekende razer vlaggenkleuren die ze altijd handhaven op hun verpakkingen, duidelijke logo en bijna alle producten. Dit groen zie je duidelijker in schaduw.

Capaciteit
Vooral bij laptoptassen is capaciteit erg belangrijk. Bij veel caselogictassen is het voor mij vaak wat krap ivm veel apparatuur op weg.

De tas wordt afgesloten met een flap, wat al erg apart is voor een (laptop) apparatuur tas. Hier zit een extra rits boven het logo, maar de flap zelf heeft een grote rits met 2 openingen.

Deze rits is wel de moeite waard, hij is moeilijk te zien van een afstand en er komt bijna niks tussen. Ze hebben hier gekozen voor een ander materiaal, zodat er geen gescheurde deeltjes tussen je belangrijkste rits komen.

---- Rest van review komt komende week ---

Heb jij ook een Razer Utility Backpack Groen, Zwart?

Dag,

Mooie review! Vraagje, past er een MSI 15,6" laptop in denk je?

Zal deze tas graag willen aanschaffen!

Bedankt

- Collin
Yep, die kan erin. Je schuift de laptop er van boven in.
Past een 17" laptop ook in deze tas? Tweakers geeft aan dat het een 17" laptoptas betreft maar de meeste webwinkels geven aan dat het een 15" tas is.
Yup! Ik gebruikte n slagschip van een laptop de GT70 Dragon Edition 2, maar de GE72 past er ook in!
Top, bedankt voor je snelle reactie!

Heb zelf een MSI GS70, dus dan lijkt me dat die er ook wel in past haha :P
Ben wel benieuwd of dat incl. sleeve(die er van MSI zelf bij zat) gaat lukken :)
de GT70 is echt een dik monster vergeleken met die ;) moet kunnen! anders een dunnere sleeve, maar t laptopvlak van de Razer tas is ook erg dik beklad, prima tasje! heb alleen de mijne gesloopt maar is mijn eigen schuld :) kan behoorlijk wat hebben ook.
Haha, top om te horen in elk geval! :)

Ik zal je laten weten hoe die bevalt en of het allemaal past zodra ik em binnen heb :D
Sinds 1 week deze tas binnen en in gebruik. Laptop(GS-70 van MSI) pas er helemaal in incl. de sleeve die er bij zat. Hele fijne tas en valt me ook op dat de rits helemaal verborgen is.

In elk geval bijzonder bedankt voor je mening die zeker heeft bijgedragen in de keuze voor deze laptoptas :)