Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart Review

traaymakers 23 maart 2009, laatste update op 23 maart 2009, 414 views

Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart

Pluspunten

• Mooi scherp beeld
  • Instellingen makkelijk aan te passen

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben met dit beeldscherm. In de tijd dat ik hem kocht, ongeveer een jaar geleden nu, was dit het scherm wat m.i. de beste prijs/kwaliteitverhouding gaf. Na een jaar gebruik heeft dit scherm me nog geen enkel probleem opgeleverd.

Het design van deze monitor is wat mij betreft zeer strak en modern. Ook over de beeldkwaliteit ben ik zeer te spreken. Hoewel ik niet echt een ervaringsdeskundige ben qua schermen, geeft het films zeer helder weer. Het programma magic tune wat bij deze monitor geleverd wordt kan goed gebruikt worden om het contrast aan te passen aan de wens van de gebruiker. Een nadeel bij films kijken is dat het in donkere scènes zeer moeilijk is dingen te herkennen.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart?

Hier heeft niemand wat aan. Je zou het iets meer uitgebreid kunnen maken maar waarchijnlijk net als je andere review alleen goed voor je karmapunten.

Daarom een waardering 1 gegeven, had eigenlijk -1 willen geven maar dat is helaas niet mogelijk.