Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Roccat Savu Review

EierKoek 8 januari 2015, 53 views

Roccat Savu

lekkere muis voor clawhouding. helaas is de scroller gaan piepen naar 8 maanden.

Pluspunten

• licht gewicht
  • robust
  • likker click in muisknoppen

Minpunten

• toch plastik fragiel gevoel
  • scroller piept
  • service van roccat

Toendertijd te duur voor een licht stuk plastik (heb er 60 euro voor moeten dokken). toch gekocht omdat hij perfect lag in mijn hand in vergelijking met andere muizen sinds ik muizen anders vasthoud als de meeste andere. niemand die ik ken althans. (ik heb mijn ring vinger op de rechtermuisknop, of clawing heet het volgens mij). heb er paar maanden erg van kunnen genieten. helaas na 8 maanden is de scroller gaan piepen. contact opgenomen met Roccat en weigeren mij te helpen. erg jammer.
ik was zeer tevreden.
gedoe houvast
prima software al naar mijn mening over de top. (je kon zelfs achievements halen, bijvoorbeeld door 50k keer te scrollen)
ruwe finish bij duim en pink en zachte finish op muisknoppen
leuk lichteffect dat compleet verdwijnt onder mijn hand
acuraat
lekkere scroller (vind ik heel belangrijk. wil kunnen voelen dat ik scrol) maar deze is dus out of nowhere gaan piepen. heel onregelmatig. zit nog in bedrijfs garantie maar zij weigeren te helpen of er al alleen naar te kijken. zeggen dat ik het met de garantie van mediamarkt moet regelen en dat het niet bij hun ligt.
dit vind ik slecht en lui van roccat. daam een uiteindelijk slechte beoordeling.

Heb jij ook een Roccat Savu?