Motorola Nexus 6 32GB Blauw - Reviews

Specificaties 5,96" • 2560x1440 (Quad HD) • 32GB - Bekijk alle specificaties

Motorola Nexus 6 32GB Blauw Review

wjnieuw 8 januari 2015, laatste update op 18 januari 2015, 650 views

Motorola Nexus 6 32GB Blauw

Mooie telefoon alleen jammer dat de batterij matig is en onvoorspelbaar.

Pluspunten

• Pure Android
  • Stereo Speakers
  • Goede camera
  • Heel mooi groot scherm

Minpunten

• Te groot
  • Matige batterij
  • Matige kwaliteit audio
  • Soms een beetje lag

Het is een super telefoon waarbij Google de grens heeft opgezocht met betrekking tot welk formaat een telefoon kan hebben en wat mij betreft net te ver is gegaan. De Nexus is te groot, fijn om mee te werken met 2 handen maar ik heb continue het gewoon dat ik de telefoon kan laten vallen. De Note 4 is wat mij betreft de max.

Wel is het een fijne telefoon, goede speakers (niet zo goed als de HTC m8), een mooi scherm en Lollipop. Wat is Lollipop fijn om mee te werken, fris en snel. Soms hapert de Nexus wel, maar ik denk dat dit in een update verholpen kan worden.

Het grootste minpunt is de batterij, deze is binnen een dag leeg en is ook onbetrouwbaar, soms gaat de batterij ruim een dag mee, soms weer nog geeneens een dag.

Ik ga toch weer terug naar een Note 4, maar kan de Nexus wel aanraden voor iedereen die een liefhebber is van een phablet, maar probeer de Nexus wel eerste even om te kijken of de Nexus niet te groot is.

Heb jij ook een Motorola Nexus 6 32GB Blauw?

kan je de "Soms een beetje lag" nader verklaren? deze telefoon heeft namenlijk (een van) de snelste SOC's dus het lijkt me vreemd als deze lag vertoont...
Bij sommige handelingen zoals bijvoorbeeld het apps overzicht hapert de nexus. Dit is waarschijnlijk software en geen hardware probleem.
aha... misschien de launcher dan... ben toch al niet van plan de telefoon met de standaard software te gebruiken maar bij dit lezen schrok ik toch wel even
Als je hem tegroot vind waarom neem je er dan een. Ik neem aan dat je wel eerst research doet + je weet dat hij groot is dus ik snap da punt nie helemaal :)
Dat weet pas als je de telefoon gebruikt. Ik vind 5.5 inch net groot genoeg. Ik had de nexus gekocht voor de reviews online waren.