Specificaties 55" Full HD 3D LCD TV met 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Philips 55PFS8109 Zilver Review

titatovernaar2 7 januari 2015, laatste update op 7 januari 2015, 845 views

Philips 55PFS8109 Zilver

Televisie nu een maand in bezit en moet zeggen beeld kwaliteit is heel erg goed mooie zwartwaardes alleen jammer dat het beeld niet egaal verlicht is in de hoeken donkerder en clouding aanwezig scherm. verder zit de software vol met bugs en valt naar mijn inzien onder alpa status.

Pluspunten

• Mooie beeld weergave
  • Strak design
  • Android

Minpunten

• Clouding effect waarneembaar scherm
  • Beperkte aanbod android apps
  • buggy software

Het was een super tv geweest als er niet zulke buggy software op zou zitten en de feedback forum dramatisch slecht is.
Het beeld is heel goed alleen in donkere scenes kan je clouding hier en daar zien waardoor het beeld niet helemaal zwart is.
Ook is het beeld niet egaal verlicht en dat valt juist op als je het beeld gevuld hebt met 1 kleur zoals pc gebruik.
Daarnaast is het aanbod van Android apps heel beperkt en Philips filtert zo zeggen ze de app eruit die touch screen enabled zijn wat volgens mij 99% van het aanbod is.
De software is heel buggy zo valt geluid steeds weg zowel op tv als met versterker is iets beter sinds laatste update.
De handbediening tv werkt voor geen meter en ook de search optie loopt steeds vast.
Ook vervelend is dat er apps op staan zoals netflix die ik dan niet gebruik en niet weg te halen zijn zo ook een reclame banner met de melding dat ik remote software op me mobiel kan zetten wat ik allang gebruik en dus alleen maar in de weg zit nu.
Zoek je dus een strakke tv met ambilight dan is het zeker een leuke keuze alleen veel te duur voor de brakke software zie onderstaande link voor alle bugs forum philips.

Heb jij ook een Philips 55PFS8109 Zilver?

Hallo,

Het design van deze TV spreekt mij aan maar kunt u: Mooi beeld + Clouding effect waarneembaar scherm verklaren?

Groet,

Macboe
heb ondertussen de oled van lg vergeet philips als je wat wil en neem een oled .