Specificaties Octa (8) core @ 4GHz-4,2GHz - Bekijk alle specificaties

AMD FX-8350 Black Edition Review

kulter20 6 januari 2015, laatste update op 6 januari 2015, 1.002 views

AMD FX-8350 Black Edition

Zie hieronder

Pluspunten

• Uitstekend om te multitasken
  • Fair price
  • Blijft op een prima temperatuur onder hoge prestaties

Minpunten

• Stroomverbruik

Mooi product voor een niet al te hoge prijs.

Processor loopt nu bijna een weekje. Geen problemen dusver (en die verwacht ik ook niet, AMD kennende), is erg stil (idle) en zelfs onder hoge prestaties is het nog goed te doen. Heb de processor al op wat games getest, hoogste temperatuur gemeten met Temp Core is 61 graden Celsius, n.b. onder hoge prestaties. Prima ding dus!

Werkt uitstekend met de andere producten o.a. de videokaart.

Heb jij ook een AMD FX-8350 Black Edition?

Reviews door de redactie

Meer advertenties

Max temp is 62 Celsius voor de Vishera FX-8350 dus als ik jou was zou ik er een betere koeler opdoen ;)
Heb hem zelf ook gehad en hij werd op stock snelheid niet warmer als 43 Celsius op full-load met 1 uur Prime.
Hij kan warmer worden. Het probleem echter is dat ik vaak lag spikes heb in games. Zou warmte, zoals je aangeeft, hier een oorzaak van kunnen zijn?
zeker, kan aaan het trottelen zijn, welke cpu koeler heb je?
Dit is alweer oud... Haha. Hij throttelde inderdaad. Waarschlijk lag het aan de VRM's op 't moederbord die te heet werden. Ze waren niet heat-sinked. Een nieuw moederbord heeft het probleem opgelost. Toch bedankt voor je reactie!

[Reactie gewijzigd door kulter20 op 28 augustus 2015 21:23]

https://youtu.be/4et7kDGSRfc?t=9m19s .

Stroomverbruik is geen minpunt.. Ga hem binnenkort ook halen :)