Samsung UE40H6200AW Zwart Review

raymondvsNewbie 5 januari 2015, 1.115 views

Samsung UE40H6200AW Zwart

Vervanger van mijn Sony Bravia 32". Ben blij met afmetingen, voldoende groot voor hele gezin in kleine woonkamer. Makkelijk te installeren en te plaatsen, scherp beeld en goed geluid. Wel even uitzoeken wat beste is voor ons aan geluid.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • snelle schakeling zenders
  • internet werkt goed

Minpunten

• Lijkt niet te combineren met draadloze koptelefoon.

Begrijp alleen nog steeds niet hoe ik draadloze koptelefoon aangesloten krijg waarbij geluiden van beide apparaten tegelijk zijn. Koptelefoon aangesloten zorgt voor verdwijnen geluid uit de luidsprekers.
(mijn vrouw luistert liever met gewone volume, ik luister graag tegelijk met koptelefoon)
En ik krijg ook niet de 5.1 surroundset met analoge kabels werkend. Ik schaf daarom een optische kabel aan. Met de Sony had ik dit probleem niet.

Heb jij ook een Samsung UE40H6200AW Zwart?