MSI Gaming Series GP70 2PE-257NL Leopard Review

matthijsske 3 januari 2015, 642 views

MSI Gaming Series GP70 2PE-257NL Leopard

Goede laptop voor de prijs. Hij speelt toch redelijk wat games en draait alle programma's.

Pluspunten

• Prestaties
  • Scherm
  • Geluid
  • Toetsenbord
  • Speelt nog redelijk wat games

Minpunten

• Plastic beuizing

Goedelaptop voor de prijs. Het is jammer dat MSI voor een plastic behuizing is gegaan. Dit laat de laptop wat goedkoop aanvoelen.

Maar buiten dat is het een goede laptop.
Hij heeft een goed scherm en zeer fijn toetsenbord (Steelseries).
Er zit standaard een HDD in. Hiermee is de laptop redelijk vlot. Als er een SSD wordt geinstalleerd is hij super snel.

Hij is ook in staat om toch nog redelijk wat games te spelen.
Ik zal hieronder een overzicht geven van een aantal games met fps (resolutie overal op 1980x1080, scherm resolutie dus).

Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hoogste instellingen - 50/60fps
Counter-Strike GO - Textures hoog, Schaduwen aan, Filtering middel - 60fps
Bioshock Infinite - Textures hoog, Schaduw middel, Filtering laag - 40fps
Tomb Raider 2013 - Texturen middel, Schaduw middel, Filtering uit - 30fps
Outlast - Textures hoog, Schaduw aan, Filtering middel - 50fps
Battlefield: Bad Company 2 - Textures Hoog, Schaduw middel, Filtering middel - 50/60fps

(Bij het spelen van de spellen stonden de meeste programma's uit. behalve Steam, Spotify en AVG)

Tijdens het spelen van games of gebruik van programma's als Adobe Photoshop e.d. gaat de geluidsproductie best wat omhoog. Als het geluid van het spel er door heen klinkt is het niet storend, is er echter geen achtergrond geluid kan het wel wat storend zijn.

Al met al een goede laptop voor de prijs die toch nog redelijk wat kracht heeft.

Heb jij ook een MSI Gaming Series GP70 2PE-257NL Leopard?

Hoi matthijsske,

door je review en de andere review ben ik ge´nteresseerd geraakt in deze laptop. Wel zie ik dat de laptop baat heeft bij een SSD. Ik zie andere laptops te koop staan van MSI waar ook een SSD bij geleverd wordt. Kan je in deze Laptop een extra SSD plaatsen naast de HDD?

mvg

Jean-Paul