Huawei Ascend G7 Zwart Review

dijkie98 3 januari 2015, 1.925 views

Huawei Ascend G7 Zwart

Goede telefoon voor een toch wel redelijke prijs.

Pluspunten

• mooi design
  • redelijk snel
  • mooi scherm

Minpunten

• aan/uit knopje zit een beetje los

hem pas een paar uur, maar hij is redelijk snel en een mooi scherm je merkt weinig aan de resolutie wat toch volgens de specs aan de lage kant is. Het enige nadeel wat ik tot nu toe gevonden heb is dat het aan/uit/vergrendel knopje een beetje los zit. Als je hem op en neer schud dan hoor je hem een beetje rammelen. Maar dat is dus tot nu toe het enige nadeel.

Heb jij ook een Huawei Ascend G7 Zwart?

Het geluid met op en neer schudden lijkt me de camera. Dat is het in ieder geval bij mijn OnePlus One, en dat is normaal. :)
yep, heb ik ook op m'n oneplus, en daarvoor al op mn htc one m7. No worries
Ook hallo mono (its stef602) :)
Zo kom je elkaar nog eens tegen hé?

[Reactie gewijzigd door Frozen op 3 januari 2015 21:01]

hahaha hoi, lol :-)
@Frozen
Nee ik ben er echter achter gekomen dat het toch het knopje is als je er hem snel achter elkaar aanraakt dan hoor je ook dat geluidje. Maar toch bedankt voor het meedenken! :)
Is er nog iets als chinese letters of dergelijks of is het allemaal netjes en goed vertaald naar het nederlands?
Netjes vertaald ik ben nog nergens tegen aan gestruikeld. :)