Asus PCE-N53 Review

susiehondNewbie 1 januari 2015, 232 views

Asus PCE-N53

Prima netwerk kaart als je de ASUS drivers gebruikt, vermijd de microsoft drivers

Pluspunten

• 2 grote externe adapters
  • 2.4 & 5 Ghz
  • Kleine kaart

Minpunten

• De microsoft drivers werken niet goed. 5 Ghz werkt niet meer

Dit is mijn eerste review. Als er iets mee is zeg het dan aub.

Ik heb voor het eerst een game pc gebouwd. Aangezien ik geen bekabeld netwerk kan gebruiken zocht ik dus naar een netwerk kaart. Eerst gebruikte ik een erg oude Speedtouch 101G alleen die was USB en sloom. Na een tijdje zoeken kwam uit op deze netwerk kaart.
De kaart kwam in een kleine doos met de 2 grote externe adapters, een small format bevesteging, de kaart zelf, driver cd en een manual.
Het eerste wat ik merkte toen ik de kaart er in deed was dat Windows de drivers niet heeft gevonden, dus ik downloaden het van de website zelf. Ze hebben maar 1 versie voor WIndows 7 x64.
Wat ik merkte na een Windows update was dat de drivers werden geupdate. Toen begonnen wat problemen. De kaart verloor de 5 Ghz functies en MSI Network Genie stopte met werken. Nadat de drivers waren gerollbacked deed alles het weer.
Na 3 weken ben ik geen andere problemen tegen gekomen.

Heb jij ook een Asus PCE-N53?