JBL Charge 2 Paars Review

mathieu76 1 januari 2015, 305 views

JBL Charge 2 Paars

Erg goede speaker

Pluspunten

• Zeer goede geluidskwaliteit
  • Accuduur
  • Volume

Minpunten

• Woofers aan zijkant mogen niet aangeraakt worden

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
De speaker geeft op alle geluidsniveau's een goede kwaliteit geluid in elk spectrum. Ook is er meer dan voldoende bass weergave. De speaker kan een hoog volume halen, meer dan genoeg om onze woonkamer ca 60m2 mee te voorzien van geluid. Het geluid lijkt amper te vervormen als de speaker voluit staat.
De batterijduur is ook goed nu al ca 15 uur in gebruik en nog 2/5 van de accu vol.
De bluetooth connectie werkt ook prima.
Op internet lees je verhalen dat het geluid artefacten vertoond op lage volumes, dit heb ik nog NIET kunnen ontdekken (gelukkig) .

Minpuntje is dat de woofers aan de zijkanten niet aangeraakt mogen worden, deze had jbl beter mogen beschermen ipv zo open laten. Kan me voorstellen dat je de speaker dan niet zo los in een koffer moet meenemen.

Al met al dik tevreden met deze speaker!!!

Ik heb voor aankoop de speaker vergeleken in een winkel met de UE Boom, deze kan iets luider en geeft meer surround geluid, maar de JBL charge 2 heeft een mooier geluid.
De charge I en flip 2 geven beduidend minder mooi geluid.
De bose soundlink mini kon niet vergeleken worden, deze weigerde connectie te maken met m'n samsung mobiel.

Heb jij ook een JBL Charge 2 Paars?

Mijn zoon heeft de zwarte JBL Charge 2 en is zeer tevreden over het apparaat.
Hij doet hem tijdens het fietsen in zijn rugzak met behoorlijk volume. Van het niet aanraken van de zijkanten hebben we nog niets vernomen.
In een rugzakje zit het natuurlijk niet ideaal maar er is tot nu toe niets mis mee.
Tijdens het zoeken in de winkel viel hij meteen op door zijn fantastische geluid: warm en vol.
Dit was echt verrassend wat een stuk geluid er uit zo'n klein boxje komt nl heldere tonen met diepe bassen
Bediening is echt heel gemakkelijk eigenlijk kan het gemakkelijk zonder gebruiksaanwijzing.
Prijs was wel wat boven budget maar eerlijk is eerlijk het is een goed apparaat met heel veel luister plezier.
Een echte aanrader