LG 50PQ2000 Zwart Review

Husker 28 december 2014, 138 views

LG 50PQ2000 Zwart

LG is erg verassend met de kwaliteit van de televisies.

Pluspunten

• heel veel instellingen
  • zeer vloeiend beeld
  • geluid zeer goed
  • goed gebouwd
  • beeldkwaliteit!!

Minpunten

• stroomverbruil hoger dan led

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Ik heb deze tv al een paar jaar in mijn bezit. Staat gekoppeld aan een Humax HD ontvanger, een xbox 360 en een media speler.
Op al mijn apparaten geeft de LG mij iedere keer weer voldoening. Of ik nou een fimm in HD kijk of een spel speel. Het is altijd mooi beeld met deze tv. Ik ben erg tevreden over deze LG en heb nooit ergens spijt van gehad.
Vooralsnog verkies ik plasma boven al het andere als het om kwaliyeit van het beeld gaat.
Ook geluid uit deze tv is ruim voldoende.
Eigenlijk kan ik niks slechts over de tv vinden. Misschien hadden er 4 ipv 3 hdmi's ingemogen maar dat is geen nadeel echt.
toppie

Heb jij ook een LG 50PQ2000 Zwart?