Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Sony KDL-32W705B Zwart Review

lakigucci 23 december 2014, 865 views

Sony KDL-32W705B Zwart

Even een kleine review van de 3 dagen dat ik deze tv ingebruik heb genomen. Enjoy :)

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Mediaspeler
  • Design

Minpunten

• Stroom adapter Blok

Deze televisie (32") aangeschaft voor op de slaapkamer.
Ik had een bepaald budget in mijn hoofd en daar moest ik het van mijzelf mee doen. Deze TV kwam samen met een Samsung en LG model als beste uit mijn vergelijkingen. Gezien ik nog nooit een Sony tv heb gehad was ik wat huiverig, echter het design trok mij over de streep in de winkel.

Eenmaal thuis aangekomen, de tv snel uitgepakt en aangesloten om te testen. Het eerste wat mij verraste was de degelijk bouwkwaliteit, en het feit dat je de standaard ook kan monteren als muurbeugel. Dat scheelt weer in de portemonnee voor mensen die liever hun tv ophangen. Ik zet hem echter op de standaard, en hij staat stevig genoeg voor mij.

De verdere installatie wijst zich vanzelf en is gemakkelijk te doorlopen.
De ingebouwde WiFi functie is ideaal voor mij omdat ik op deze manier geen onnodige kabels hoefde te trekken om gebruik te kunnen maken van apps welke dit nodig hebben.

Omdat wij op deze slaapkamer tv alleen gebruik maken van Netflix en onze eigen mediacollectie kan ik jullie niets vertellen over de antenne/kabel en sateliet mogelijkheden.

De ingebouwde mediaspeler verbaasde mij in positieve zin! Ik ben nog niets tegen gekomen wat hij niet afspeelde in MKV formaat (via mijn Plex server), met of zonder DTS/S\Dolby 5.1 geluid! Perfect!
Via de Sony app voor IOS kan ik gemakkelijk deze films vanaf mijn telefoon opstarten, waarna de tv ze afspeelt incl ondertiteling, los of ingebakken. Zelfde geld voor de Netflix app voor IOS, die kan ook direct naar de tv streamen.

Tot zover even een impressie van de TV welke ik nu 3 dagen in gebruik heb. Tot dusver ZEER tevreden!

Heb jij ook een Sony KDL-32W705B Zwart?