Cooler Master Hyper TX3 Evo Review
Met MAX Load via OCCT wordt mijn i7 3770 niet warmer dan 60 graden.
In idle maar 30 graden.....
Je kan hem op meerdere manieren monteren i.v.m. je airflow in je kast. Tevens kan er nog een tweede 92mm fan erop waarvan de brackets ook (extra) in de verpakking zit.
Pluspunten
heel stil koelt goed makkelijk te monteren (intel) Dubbele fan mogelijk (front en rear) niet al te hoog voor kleinere kasten
Minpunten
geen!
Eindoordeel
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Cooler Master Hyper TX3 Evo?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!